İNSAN MANZARALARI

Mango indirimini duyunca bugün ANKAMALL'a gittim.Tabi benim gibi duyup gelen :) kızlar prova odalarının önünde kuyruk oluşturmuş. Ne aldın? diye sorarsanız elleri dolu, kasa önünde bekleyenlerin aksine ben kasaya tek parça ile gittim. Daha öncede dediğim gibi benim kaotik, kaos ortamlarında algıda seçiciliğim azalıyor.


Arada da dinleneyim diye oturdum ve restoranda yemek yiyenleri gözlemledim. 
Anne baba ve kızlarından ibaret 3 kişilik bir aile.
Anne ile kızı dışarıda yemek yemenin keyfini yaşıyor. Bulaşık derdi falan ortadan kalkmış, dışarı çıkmış olmanın verdiği hafiflik her hallerinden belli. Ama babaları çok sıkılmış bir an önce eve gidip ayaklarını uzatıp kumandayı ele geçirmenin planlarını yapıyor, onun da her halinden belli. Oturuşu sıkılmış sıkılmış etrafa bakışı. Ve masadan kalkmada ki aktifliği niyetini apaçık belli ediyor. :)
Erkekler gençken eve girmek bilmiyorlar. İlerleyen yaşlarda ise evden çıkmayı. :) 
İstisnalar vardır elbet!

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ilk yazılarınız bunlar mi .daha eskiler var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off 7 yıl önceki ben :D
      Nerelere gelmişsin.
      Hatırlamıyorum ki :)

      Sil