HEY !!! AMCAAAĞ SANA SESLENİYORUM

20li yaşlarımın başındayım henüz.
Birisi için en fazla abla oluyorum. Hadi bilemedin evlilik hayatına erken atılıp çocuğu olan arkadaşlarımın çocukları için mecazen teyzeyim. Mecazen :)
Bebek yüzlüyüm :P. Yaşımdan küçük gösterdiğimi de söylerler.
Bunları benim fiziksel özelliklerimi öğrenin diye yazmıyorum tabi ki. Bana teyze diyen esnaf amcalara sesleniyorum.

Buyur abla hitabı yine  masum. Ve galiba içinde sen benim bacımsın falan gibi masumane manalar barındırıyor, anlıyorum.
Ama buyur teyze hitabına uyuzum.
’’Aaaa ne münasebet ben senin nerden teyzen oluyorum ‘’ diye film repliklerinden alıntı yapasım, hatta çantamı adamın kafasına vurup yine filmlerden rol çalasım geliyor.

‘’buyur teyze’’ hitabını bana yönelten esnafın bazısı ağız alışkanlığı ile söylüyor ne dediğinin yada bir genç kıza böyle hitap etmemesi gerektiğinin farkında olmayan amca hitabı kendisine yakışacak yaşta. Ama bazısı kasıtlı yapıyor. Bundan eminim. Başımdaki örtümün verdiği bir kasıt var. O zaman bütün cici kız halimi üzerimden sıyırıp cadı müşterilik yapmak istiyorum. Yapabiliyor muyum?hayır.Çünkü ahlakım buna müsait değil.

Heyyyy!!! Amca sana sesleniyorum:
Ben ben teyze değilim.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. merhaba .öylesine ben teyzeysem siz de dede oluyorsunuz o zaman demeli.haketmiyormu ?

    YanıtlaSil
  2. hakediyor da benim karakterim böyle bir çıkış yapmaya müsait değil malesef.

    YanıtlaSil
  3. Küçük yaşta da teyze olanlar var ama. teyzelik kötü birşey değildir aslında..

    YanıtlaSil
  4. @profösör teyze diyen kişi senin yeğeninse yaşın kaç olduğu sorun değil tabi ki.Ama bana teyze diyen esnafla bir akrabalığım yok.

    YanıtlaSil
  5. Aaaaa esnafı bilirsin. Bana da albayım diyorlar. Bıyık ve sakal yok ya. Bir de saçlarım beyaz olunca. Sert bvkışlarımdan dolayı.. Ben de tebessüm edihp geçiyorum.

    YanıtlaSil
  6. @profösör boşver diyorsun yani.haklısın....

    YanıtlaSil