Heart to Heart Konusu ve Oyuncuları

It's Okay, it's Love dizisinin aldığı yüksek reytinglerden sonra psikolojik vakıalardan yola çıkan senaryolar üretileceğinden emindim.
Nitekim dediğim gibi de oldu.

İşte Heart to Heart bu bahsettiğime örnek bir dizi. Konusunu yazınca ne demek istediğim daha iyi anlaşılacak.


Heart To Heart konusu: 
Choi Gang-Hee'nin sosyal anksiyete bozukluğu ve şiddetli kızarma problemleri vardır.
Bunlara rağmen çok meraklı bir kişiliğe sahip olup, internet ve kitaplardan gerçek hayata dair bir çok şey öğrenmiştir. Ancak büyük annesinin ölmesi ile dış dünya ile olan tüm bağı kopar.
Artık iş başa düşmüştür, bir hizmetçi olarak iş bulur ama kendini gizleyip yaşlı bir kadın kılığına bürünür.
Kızımız kendisini tedavi etmesi için  Chun Jung-Myung'a başvurur. Chun Jung-Myung abisinin ölümü ile bir travma yaşayan psikolog karakterini canlandırmaktadır.

Heart to Heart dizisinin oyuncuları:
Kadın başrol oyuncusu benim Protect Boss dizisinde ve Petty Romance filminde izlediğim Choi Gang-Hee.



Erkek Başrol oyuncusu Chun Jung-Myung.



Dizinin yönetmeni Coffee Prince, Triple ve Golden time gibi dizilerin de yönetmeni olan Lee Yoon-Jung.
Senaristi Coffee Prince'inde senaristi olan Lee Jung Ah.

Türü: Romantik-komedi-medical
Bölüm sayısı:16

edit: diziyi izledim. dizi hakkındaki yorumumu okumak için şuraya bakabilirsiniz.

Yayın kanalı TvN ki, dizileri genelde çok eğlenceli olur.
Coffee Prince referansından ve konusundan yola çıkarak izlemeyi düşündüğüm ümit vaat eden dizilerden birisi.

Heart to Heart Fragmanları






Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Benimde göz hapsine aldığım bir dizi merakla beklemedeyim ;)

    YanıtlaSil
  2. Konusundan dolayı diziyi merak etim ama oyuncuları sevmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen güzel bir senaryo ile oyuncuları da sevebiliyoruz

      Sil
  3. meraba nabrutcum . annem çok sevinecek bu habere o çok sever böyle dizileri ki it's okay it's love dizisine bayılmıştı.

    YanıtlaSil
  4. eğleceli gibi. izlenebilir

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman çıkacağı hakkında bir bilgi var mı?

    YanıtlaSil
  6. bu tarzda baska önereceğin diziler var mı??

    YanıtlaSil
  7. hayır izlemedim ama hemen bakıyorum konusuna teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  8. İzlediğin romantik komedileri derleyip bloğunda paylaşır mısın paylaştıysan da linkini atar mısın ben bulamadım da.

    YanıtlaSil
  9. Romantik komedi önerebilir misin ????? :)

    YanıtlaSil
  10. Psikoloji konulu ıts okay thats love kill me heal me ve hide and jekyll and me dışnda dizi önerebilir misin :)

    YanıtlaSil