Pisikli Kadın

Hayvanlara karşı fobim olduğunu bilirsiniz.
Amma velakin son zamanlarda bende acayip bir kedi sevgisi başladı.
İlkokul çocukları gibi anneme sürekli:
- bir kedi alalım n’olurrr serzenişlerinde bulunuyorum.
Annem kedi kokar, evde kedi beslenmez gibi gerekçelerle beni başından savıyor.
Sonrasında ise kendi evinde ne yaparsan yap, benim evime kedi giremez diye klasik anne repliklerinden birini savuruyor.
Ve ekliyor, 
-Benim evimin pisiciği var.
Adnan Oktar'a gönderme yapıyor. Annemin pisiciği ben oluyorum.

Sanırım benim kedi sevgim kalıtımsal. Babaannemin de bir sürü pisiği var.
Evet, o kedilere pisik diyor. Okurken ikinci hecedeki i'yi uzatınız. :)



Kendisi vejetaryendir, sadece süt ekmekle beslenir desem yeridir. Öyle bir kadın işte.
Ama kedilerinden ciğeri eksik etmez.
Dedem bırakıp gittikten sonra mı kendini kedilere adadı, onu bu gittiğimde kendisine soracağım ama annem her kedi istediğim sonrası, ısrarlarım uzarsa bana bu gidişle evlenmeyip de kedileri ile yaşayan kadınlara döneceksin, diyor.


Aslında kedi değil de hayalim ağabeyimle yaşlanmaktı.
O evlenmedi diye ben evlenmeyecek, sonra ben evlenemedim diye de o evlenmeyecek, iki yaşlı asalı ihtiyar olarak pencere kenarında oturup gelenin gidenin dedikodusunu yapacaktık.
Karısı ile tanışmadan 1 ay öncesinde bunların hayalini kuruyorduk.
(Yukarıdaki paragrafın ana fikri ağabeyine bile güvenme.)

Sonuç olarak annemle kedi savaşımız sürüyor, kazananı belli olan bu savaşta bir istisna olmayı isterdim ama bilirsiniz işte, anneler yenilmez.





Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. Nabrut çok güldüm :)
    Ağabeyin seni hayal kırıklığına uğratmışve böylece hayaliniz bozulmuş olduğuna göre senin de gitmen yakındır bence :)
    Benim de ablalarımla böyle bir anlaşmam var, ama şimdi korktum bak, dur ben bi' yazılı imza alayım onlardan resmileştirelim bunu belge ile, sonradan senin ağabey gibi "ben gidiyorum" diyemesinler :)

    Oh, Annen çok haklı, çok da iyi yapıyor, sen pisicikleri dışarılarda sev. Annenin evinde pisicik varmış zaten, eh kendi evinde de senin pisiciğin olacağı için sen bu kedi sevdandan vazgeç hadi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo ablalara hiç güvenme sen :DD
      ya zeynep sende mi :D

      Sil
  2. Hah ha ha. Vallahi annen haksız değil ki Nabrutcugum. Evlenmemek icin her yolu deniyorsun. Hayvanları uzaktan severim ve asla dokunamam ama merhametim çok onlara. Evlen artık be güzel kardesim :)) Düğününde sana kedi gondericem... Sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi ile beni kandıramazsın sevil hanımcığım :)

      Sil
  3. Kedili evde büyüdüm. Kedi sever miyim? Emin değilim. Bahçeli bir evim olursa belki köpek alırım ama ev içinde kedi asla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ciddi mi? ilk kez kedi besleyen biri asla diyor amaan annem duymasın :D

      Sil
  4. Bu kedi merakı bana da sardı canım. ya onlar ne tatlı birşeyler. bir de yetmezmiş gibi tüy alerjim var. bu yavrucakta tüy dökerse annem onla beraber beni kapının dışına koyabilir :) annemle geçen konuşmalarımızda annem galip zaten.
    -anne ben kedi istiyorum. evde gezsin böyle çok tatlı
    -napcan kediyi? dışardakilerden besle bir tane
    -tüy dökermi?
    -döker tabi
    ve ben suskun alerjik maduru. sonuç anne kazanmıştır :)) belki ilerde olur bir kedimiz ya da başka hayvanımız. evde hayvan var hemde balık, onları tavsiye ederim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıllarca balık besledik ama bana çok soğuk gelir onlar da sesi yok dokunmak yok falan falan :D
      senin annende mi :DD bana da dışarıda kedi görünce bak girt sev diyor :D

      Sil
  5. Ah nabrutcum ben bol miktarda hayvansever birisi olarak kedilere zaafım vardı. Lakin ki pek sevgili titiz anneciğim kati süretle müsaade etmiyordu. Yalnız bi gün gözleri daha yeni açılmış yavru bi kedinin annesiz kaldiği haberini alınca anneme ısrar kıyamet 'ama biz bakmazsak ölecek günah' şekli yalvarmalarımın sonunda kediciği eve getirdim. Başta tüm ev ahalisinin kesin ölür bu gözüyle baktıkları yavru kedi itinalı bi bakımla ve şükür ki dünyada daha yiyecek nimetinin olmasi sebebiyle yaşadı.
    Şimdiler de evin içinde zıpır zıpır dolaşmakta ve kendini sevdirmekle meşgul:)
    İşin inanılmaz kısmı ise annemin 'bu kedinin evde ne işi var gidecek temalı bakışlarınin yerini sevgi dolu bi kabullenişin yer alması.
    Anneme noldu nasıl oldu bilmiyorum ama dilerim ki annene de anneme olan şey olur ve evlenme gerek kalmadan bizlerle yaşlanırsın :p
    Oo lafı fazla uzattım galiba kusuruma bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak beni annem kesin ama kesin kedi ile kapının önüne koyar :D emir vakilerden iki kere nefret eder :D

      Sil
  6. Annenizi bana yollayın isterseniz. Bizim evi görünce ikna olur belki. 😍 Sevgiler. ❤️

    YanıtlaSil