Beautiful Mind Konusu ve Oyuncuları

Jang Hyuk'tan yeni dizi haberi vereceğim.

Dizinin adı: Beautiful Mind





Beautiful Mind Konusu: Jang Hyuk dahi bir beyin cerrahıdır. Meslektaşlarına ve hastalarına karşı soğuk kişiliği ile tanınır. Bir gün tuhaf bir hasta ölümüne şahit olur. Bu sırada aşkı bulup yavaş yavaş sevilen bir insan olmaya başlayacaktır.
Park So Dam ise şiddet suçları departmanında çalışan bir dedektiftir.

Dizi tanıtımında klasik bir tıp dizisi olmaktan çıkılacağı "öldüren biri, kurtaran biri, kovalayan biri ve kovalanan biri" çerçevesinde gizem dolu olaylar yaşanacağı vaat ediliyor.

Beautiful Mind Oyuncuları


Jang Hyuk'un benim izlediğim dizileri Fated of Love You ve yine aynı partneri ile oynadığı mini dizi olan Old Goodbye.

Dizide Jang Hyuk'a daha önce hiç bir yapımını izlediğim Park So Dam eşlik edecek.

Diğer oyuncular 
Yoon Hyun-Min
Park Se-Young



Yönetmen: Mo Wan-Il  (Dream High-Smile Again)
Senarist: Kim Tae-Hee (Sungkyunkwan Scandal)

Yayın Tarihi: 20 Haziran
Türü: Gizem, Medikal, Melodram
Bölüm Sayısı: 16

Sungkyunkwan Scandal benim sevdiğim bir dizi olmadığı için diziden yana pek bir beklenti içinde değilim. Jang Hyuk faktörü diziyi nereye götürür bekleyip göreceğiz. 

Diziden bilgiler geldikçe yazıyı güncelleyeceğim.

Yorum Gönder

11 Yorumlar

  1. jang hyuk olunca ilgimi çekti kız da çok tatlı ama artık şu oldukça yetişkin adamlara çıtır kızları partner yapmasalar
    sektörde oyuncu mu kalmamış anlamıyorum.. hastane dizilerini severim hyuk un da oyunculuğunu dr olarak da konuşturacağını düşünüyorum.. bu arada kızı Kim Go Eun a benzettim.. :) bilgi için tişikkirler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni moda bu :S
      bende benzettim meğerse değilmiş bu da başka yamuk bir kişilik :D
      rica ederiz ne demek vazifemiz :D

      Sil
  2. Kızı 'because it's the first time' adlı 8 bölümlük bir dizide izlemiştim. çok sevimliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızın sevimli olmasına sevindim zira dizinin konusu kız da gıcık olursa hiç çekilmezdi :D

      Sil
  3. Tüm bölümleri izledim jang hyuk yine döktürmüş bayıldım 😋

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nabrut :)

    Bu diziye nasıl rastladım hatırlayamıyorum, peşpeşe bir çok dizi izleyince insan yeni diziye başlayamıyor, beğenmiyor, içine sinmiyor, seçmekte zorlanıyor, ben de öyle iken sanırım dizilere göz atıyordum, bu diziyi gördüm.

    Başrollerin ikisini de tanımıyordum, ilk kez bir dizide izledim yani ikisini de yeni tanıdım ve ikisini de çok beğendim.

    Başlamama sebep ise, dizinin yeppudaa'daki afişi idi..

    Kızın o bambaşka gülüşü ve adama o harika bakışı..

    Evet, beni diziyi izlemeye bu iki sebep çekti. Şimdi de iyi ki izlemişim diyorum..

    Sadece sevgilerini daha çok işlemelerini isterdim, beraber daha çok görmek isterdim.. Tek eksi yönü bu bende. Onun dışında yan roller de bir başkaydı, doğruya doğru.. Özellikle yanılmıyorsam yine ilk kez gördüğüm Kim Hyung Kyu.. Harikaydı..

    Uzun yazdım ama kısacası; bence siz de izleyin :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      İzlemem konusunda epey tavsiye aldım. dizi listemde en kısa zamanda başlayacağım. çok teşekkür ediyorum yorumunuz için.

      Sil
  5. Ben çok beğendim Jang Hyuku bir başka beğendim izlemenizi tavsiye ederim çok beğensem de düşünüyorum ki her kesin seve bileceği dizi deyil karar vermek için en iyisi izlemek

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Nabrut
    Yeppudaa açıldı mı nerden seyrediyorsunz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppuda açılmadı maalesef. Ramazan dolayısıyla dizi izlemiyorum ama ramazandan sonra hallederler diye ümit ediyorum

      Sil