GÜNEY KORE FİLMLERİ HAKKINDA BİLGİ

Benim kore sineması ile ilk tanışmam Trt'de yayınlanan Düşlerimin prensi dizisi ile oldu ki,
bu furyaya en önce katılanların bir çoğunun Kore sineması macerası da benim gibi bu dizi ile başlamıştır.


İlk kez bir Kore dizisi izleyecekseniz Türkçe dublajlı olduğu için bu diziyi tercih edebilirsiniz.

Dilleri ilk başlarda size çok garip geleceğinden ilk izleyen birisi için dublaj iyi bir alternatif olabilir.


Bu dizi hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
Dublajlı izlemek için buraya,alt yazılı izlemek için buraya bakabilirsiniz.

Bu diziyi izlediğimde Kore sineması olduğundan bihaber bende her çekik gözlüyü Japon sanıyordum. :)

Sonrasında ne izlesem? diye dolanırken tesadüfen şu filmle karşılaştım.



Ben öyle film, dizi izlerken ağlayan bir tip değilim, (idim:), ama bu filmi izlediğimde hıçkıra hıçkıra ağladım.

O kadar etkilendim ki, bu film neymiş kim yapmış, nasıl yapmış derken artık Kore sinemasından başka bir şey izlemez oldum.

Filmi izlemek ve bilgi edinmek için şuraya bakabilirsiniz.

İlk kez Kore filmi izleyecekseniz bu filmi öneririm.
Ama dram olmasın romantik komedi tarzında bir şey olsun derseniz Benim Hırçın sevgilim, türünün hakkını verebilen bir filmdir.

Filmden burada bahsetmiştim.

En iyi Kore dizileri listeme buradan ulaşabilirsiniz.
2013'ün en iyi dizileri listesine buradan ulaşabilirsiniz.

Neden kore dizi ve filmleri bu kadar çok seviliyor ? sorusunun cevabını da bu yazılarım arasında peyderpey bulabilirsiniz.

Kore film ve dizilerini nasıl ve nereden izliyorsunuz? derseniz,
3 yolu var.
Birincisi online izlemek,
ikincisi mp4 formatında indirerek izlemek.
Bu iki seçenek için Yeppudaa . com adresinden bütün film ve dizilere ulaşabilirsiniz.
Üçüncüsü ve benim izlediğim yol ise torrent ile yüksek çözünürlükte indirip sarangni . info adresinden alt yazı sürüklemektir.

Not:Başka sormak istediğiniz bir şey olursa nabrutvebiz@gmail.com adresinden zevkle yanıtlayabilirim.

Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. benim kore sevdam f4 le başladı hala sürüp gidiyo:)) bu filmide izledim çok güzeldi dediğin gibi baya bi ağlattı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sewmeye başladım kore filmlerini :)

      Sil
  2. f4 dediğin boys over flover mı? o ise gerçekten çok iyiydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET O BU POST 3 2,5 YIL ÖNCE YAZILDIĞI İÇİN ÇOKTAN GEÇTİK ONLAR:D

      Sil
  3. F4 çiçek 4'lüsü yani boys over flowers gercekten süper tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 3-4 yıl kadar önce izlemiştim.öneriniz için teşekkür ederiöm

      Sil
  4. Önerilerim :
    Boys over flowers
    to the beautiful you
    you are beautiful
    you have fallen for me
    Flower boy ramyun shop
    dream high
    big
    secret garden
    fath
    personel taste
    playful kiss
    ma boy
    love buffet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önerileriniz için çok teşekkür ederim ama bloğumda biraz dolaşırsanız zaten bu dizileri çoktan izlemiş olduğumu okursunuz.
      Sevgiler

      Sil
  5. Merhaba bloguna tesadüfen bir tarifin altına yazdığın yorumla keşfettim. Profil fotoğrafında eun hye i görünce daldım bloguna, maşallah çok güzel döktürmüşsün bayıldımm. Benim de ilk dizim düşlerimin prensi ve ilk filmim a momant to remember dır, hatta bu ikisi ilk kore dizim ve filmim olduğunu için gurur duyarım neredeyse. Ayrıca a momant to remember dan sonra ilk hırçın sevgilim i izlemiştim ^ - ^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun oldum her zaman beklerim :)
      acaba ben bu ikisinden sonra ne izlemiştim.yani ya hırçın sevgilimdir ya benim küçük gelinim yada bay kibirli ile 100 gün de olabilir.hatırlayamadım ya :D

      Sil
  6. Hər iki filmi də listimə aldım izləyəcəm. ;)) təşəkkürlər yenə çox maraqlı yazı olub. Mən bu yazılarını oxuyuram və sank artıq səni çox yaxından tanıyıram hissi var məndə. ^_^ İnshaAllah bir gün realda da tanış olmaq istərdim məncə yaxşı dost ola bilərdik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke imkan olsa yüzyüze de görüşebilsek. çok mutlu oldum ama beni tanıyor gibi hissetmene

      Sil
  7. Daha önce söylemiş miydim bilmiyorum ama blogunu kıskandım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6 yıldır emek veriyorum eminim zamanla sende çok iyi bir blogger olursun.

      Sil