Lie To Me Kore Dizisi

Ramazan öncesi izlediğim en son kore dizisi

Lie To Me

İzlemedi iseniz ve izleyip izlememe konusunda kararsızsanız en son paylaştığım videoyu izlemenizde fayda var:)




Efendim başroldeki hanım-kızımız yine benim ölüp bittiğim Youn Eun Hye (bakınız gadget)

Bu sene izlediğim en iyi Kore dizilerinden biriydi.

Aklımda kalanlar....



Macaronun bu hali aklımda kaldı çıkmak da bilmiyor...
Ruh hali: Tatlı delisi 



Hasır bir ayakkabının bile kendi eşi varmış da serde yanlış eşi giymek de var. :(



Kızımız soruyor? ''Erkekler neden aldatıyor?
Düşünme yavrum gereksiz..



Bu harika nişan yüzüğü...



Ne güzel ağlıyor. Ağlamakta bir sanat. Ben ağlarken yamulup yumuluyorum mesela.
Ama şu kıza bakın, ağlarken bile gayet şirin yani.



İşte birde ;



Bu sahnede kızımız hakikaten saçlarını kesmiş. Ve bu sahneyi yönetmene o önermiş, kadınların ağır depresyonlarda gösterdiği bir tepkimedir bu demiş. 


Sevimli kız.



En iyi silah ağlamaktır.



Yakışıklıyım, karizma ve zenginim daha ne olsun duruşu.





İşte romantizimin tavan yaptığı o anlar.
Kızımız gül döktüm yollarına kıvamındaki yoldan masaya gelir kve alnına bir öpücük konar. he he he






:D nasıl?



Korelilerde hepimizin özendiği aktivitelerden biride bu.
Sahuna da romantizm olayı.



Bu sırtta taşıma olayı da dibe vurduğum andır.
Her kore filminin değişmez sahnesidir ya.
Sonra da bana niye bu kadar zayıfsın diyorlar.








Ve mutlu son!

İşte yazının başında bahsettiğim video...



Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. izlemedim ben bu diziyi izleyim bari, başroldeki kız düşlerimin prensideki kızmış onun için izleyim bari o dizide sevmiştim onu :P

    YanıtlaSil
  2. bende kız uğruna :) başlamıştım ama pişman değilim :D

    YanıtlaSil
  3. izlemek şart oldu artık bak bi fikrim var ali efe okula başlasın dürri yekta işinden izin alsın sabahtan bize gelin akşama kadar kız kıza seyredelim hatta kışa doğru yapalımda battaniye ve sıcak çikolatalarda benden olsun ;)

    YanıtlaSil
  4. @TUBA CAN HARİKA OLUR.TÜM RANDEVULARIMI İPTAL ETMİŞ SAY.kIŞI BEKLİYORUM :)

    YanıtlaSil
  5. ben de gömleklerine bayılmıştım bu dizide, uzun uzun ne güzel:)
    hele bi tane kuşlu vardı kii:) bilmiyorum hatırlar mısın

    YanıtlaSil
  6. ben evin halini düsündüm kim temizliycek oralari :)

    YanıtlaSil
  7. Ah evet düşlerimin prensindeki kız bu,çok şeker..Eskiden seyrediyordum

    YanıtlaSil
  8. @miss ebruli kızın her giydiğini fotoğrafladım sanırım ama kuş tüylü derken hangisini kastettiğini hatırlayamadım.ama dediğin gibi gömlekler harikaydı.o beyaz elbise için ise tek kelime bile edemeyeceğim :))

    @nesliname bu olay dizide oğlanın evinde geçiyor o yüzden problem yok.yani siz evde denemeyin:)

    @moda bahar evet o şeker kız:)

    YanıtlaSil
  9. bu yaza damgasını vura dizilerden bende severek izledim ^^ özellikle şu cola sahnesi bitiren cinsten :D

    YanıtlaSil
  10. videoyu izlememiştim,bu sahnedeki gömlek işte,kuşlu:) çook sevimlii:)

    YanıtlaSil
  11. @ferya ee şu aralar birdizi izliyor musun?

    @miss ebruli hımm gördüm :) bu kız ne giyse ben çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  12. senden tam iki yıl sonra izleyerek ne yaptığımı sanıyorum bilmiyorum.
    :)
    yokluğunda çok kitap insanlar vardı muhakkak ama ben bu tatilde, bu diziyi bitirdim :)
    ama çok sevdim ya, çok eğlendim herşeyden önce.
    neyse.
    dikkat ettinse bu yıllarsa sana yorum bırakmamışım, seni sevmiyormuşum herhalde o zamanlar.
    auheuhaha
    ne eğlendim yorum yazarken.
    sen de bana yazarken eğlen, ödeşiriz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bir yorum bile bırakmamışsın cidden düşesciğim çok ezildim şimdi :D
      ama itiraf edelim ki bu post da yorum bırakmaya çok da değmezmiş hani bu ne baeağğ:))

      Sil
  13. "Bu sırtta taşıma olayıda dibe vurduğum andır:)" aynen katılıyorum:))) ayrıca blogunuzu çok beğendim, yorumlarınız da harika :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde ayakkabı giydirdiği sahne <3<3
      çok teşekkür ederim her zaman beklerim :)

      Sil
  14. Merhaba, Ben yazmak için veya adapte etmek için bir romantik komedi konusu arıyorum. Hangi Kore dizisini tavsiye edersiniz?

    YanıtlaSil