My girl friend is an agent kore filmi


KIZ ARKADAŞIM BİR AJAN.

Filmin detayları için bitık.

Tamam, bu filme çok büyük beklentilerle başlamadım ama bu kadar facia bir şey de beklemiyordum.


Film kategorisi romantik komedi aksiyon diye geçiyor.


Bir yerde güldüm.


Romantik bir sahneye şahit olamadım.


Koşmak aksiyonsa evet bir kaç sahnede koştular.


Filmi de yerden yere vurdum ya. Elime düşenin çekeceği var.


AKLIMDA KALANLAR MI?




Şu yukarıdaki resimde kızın bacağına baktım dedim ki nabrut kalem gibi bacak böyle oluyor herhalde.

Sonra adamın bacağına baktım aaa oda çok güzel.
Benim bacaklarıma benziyor hatta. :)))))

Yorum Gönder

20 Yorumlar

  1. valla hayranım senin şu uzakdoğu film hastalığına, bacak olayına da ayrıca çook güldüm

    YanıtlaSil
  2. HIMM bu postun yayınlandığı sırada sen bizimle beraber değilmiydin bakayım :))

    YanıtlaSil
  3. @nilerk aslında tedavi olmak istiyorum arada:) bağımlılık yapıyor çünkü:)

    @dürri yekta şişşşşttt çaktırma :)

    YanıtlaSil
  4. Birtürlü film izleyemiyorum oturup da..

    YanıtlaSil
  5. Ahahaha nabruuuttt bacak olayına çok güldüm :D:D
    Bi de filmin afişi Mr&Mrs.Smith'in afişine çokk benzemiş :D

    YanıtlaSil
  6. @profösör başka hobileriniz var demekki filme zaman kalmıyor.

    @porti haksız mıyım adamın bacakları güzelmiş :))
    konusunda bennzer :)

    YanıtlaSil
  7. Bende izleyemiyorum bir türlü film firsat bulupta.

    YanıtlaSil
  8. @nesliname kendinize vakit ayrırmayı unutmayın taze anneler:)

    YanıtlaSil
  9. şimdi biz o bacaklara çırpı diyelim kendi gönlümüzü de hoş edelim.diğer türlüsü eziyet oluyor :))) nesliname gibi ben de fırsat bulamayanlardanım.ancak uyku tutmadığında uyuyabilmek için kullanıyorum filmleri :)))

    YanıtlaSil
  10. uzakdoğu filmleri ,ilginç ben pek izleyemiyorum o tür filmler,bacak konusunda haklısın.

    YanıtlaSil
  11. QGÜZEL ŞEYLER DÜKKANI EVET ÇIRPI BACAKLI DE Mİ:))
    BEN TELEVİZYON İZLEMİYORUM O ZAMANLARDA KENDİ SEÇTİKLERİMİ REKLEMSIZ İZLEMİŞ OLUYORUM :)

    @OTUZUNDAN SONRA BİR KERE İZLESEN BAĞIMLI OLURSUN GENELDE ÖYLE OLUYOR YANİ.

    YanıtlaSil
  12. yaa çok güldümmm, otuzundansonra bacak konusunda haklısın derken hangi kısma diyorsun, bacakların güzel olmasınamı yoksa nabrut bacağının erkek bacağına benzediği kısmınamı, (ki ben öyle düşünmüyorum sonra yanlış anlaşılmasın )anlamadım :DDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  13. @dürri yekta haaaaa haaaaa bugün beni ikinci güldürüşüm deli gibi güldüm ya :)Allah ım da seni güldürsün.
    bak ben iyi niyetliyim ya o açıdan düşünmdim yani kızn bacaklarının güzelliği konusunda bana katılıyor sanmıştım aaaaa

    YanıtlaSil
  14. amin aminnn, valla bilemiyorum hangi kısma katılıyor canım orayı belirtmemiş ama genel olarak bacak kısmına katılıyor gibi geldi :D:D:D direk görmüş gibi hak vermiş :DDDDDDDd

    YanıtlaSil
  15. cancağızım adamın bacakları tüysüz ve düzgün yani,bacaklar biraz bayanınkine benziyor gibi geldi de bana,o yüzden öyle dedim.

    YanıtlaSil
  16. @dürri yekta otuzundan sonra sana cevap vermiş bakınz:)

    @otuzundan sonra sadece takılıyoruz senin samimiyetine güverek yoksa demek istediğini biliyorum tabi:)

    YanıtlaSil
  17. filmi aylar önce izlemiştim iki sevgili olmaktan ziyade işlerini dogru yapmaya çabalayan insancıklar ama kız oglanı gerçekten çook seviyo :) uzun zamandır yoktum ortalarda belli bir müddette olamıyacaga benziyorum ama arada da olsa blogunu ziyaret etmeye yeni güncellemelerini okumaya çalışacagım yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. @wasabi canımm yorumun spama düşmüş yeni farkettim kusura bakma.evet anlıyorum dersler seni boğmuş durumda.
    GERçi tatil de yakın öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  19. ikinci resimdeki filmin adı ne

    YanıtlaSil