Güzellik Formülü

Aynaya baktığımda;

''HILKATİMİ GÜZEL KILDIĞIN GİBİ AHLAKIMI DA GÜZEL KIL'',


diye dua ederim ben.





Çünkü;


Peygamber Efendimiz (s.a.v) 'de aynaya baktığında böyle dua ederlermiş.


Böylece ben sadece, aynaya bakmakla bile sünnet işlemiş olurum, hemde beni eksiksiz, kusursuz, güzel yaratan, güzel ALLAH'ıma şükretmiş....


Şükür ise şükredileni çoğaltır.

Belki gittikçe güzelleşirim, yaşlanmanın da önüne geçmiş olurum böylece.

Sünneti gündelik hayata taşıyıp böyle küçücük detaylardan sevap hanemizi zenginleştirmek çok basit aslında.


Benim büyük amellerim yok öyle. Bu küçükleri birleştirip kurtulma umudundayım.


Aynaya baktığınızda önce beni sonrada bu sünneti hatırlayın.

Alışkanlık haline gelince beni unutabilirsiniz artık. ^.^

Yorum Gönder

23 Yorumlar

  1. Evet yahuu.

    Bu günlerde ben de aklımdan bu duanın arapça metni nasıldı ki diye geçirip duruyordum.

    Sen de yavaştan benim beynimin içini ele geçiriveriyon Nabrut:D

    YanıtlaSil
  2. bu vesileyle güzel olduğunu da öğrenmiş olduk :))

    YanıtlaSil
  3. Bi taşta kaç kuş ki bu :)
    Dauana canı gönülden amin ve bu sünneti hatırlattığın için Allah razı olsun. Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  4. evet hatırlıycam kesinlikle:)adını unutsam bile yıllar sonra torunlarıma tavsiye ederken bu duayı yine de seni hatırlıycam vesile oldun ya çok güzel oldu ^^ :)

    YanıtlaSil
  5. güzel kız teşekkür ederiz bir sünneti yerine getirmemize vesile olduğun için..al sana bir umut daha..bi çok insan uygulayabilir.başta ben..

    YanıtlaSil
  6. Cokkk tatlısınn :) aynaya bakmayı çoooooook seven süslü esved olaraktan eger bu anlattığın sünneti yaparsam yapcam inşallah artık bayagı sevap kazanırım günde kac kere bakıyorum bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Allah razı olsun feyz aldık bu postundan..

    YanıtlaSil
  8. Allah razı olsun feyz aldık bu postundan..

    YanıtlaSil
  9. bilmiyodum önceden. Teşekkürler bizimle paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  10. "Allah ım nabrutun hilkatini ve ahlakını güzel kıldığın gibi bizi de güzelleştir :))" nasıl ?

    YanıtlaSil
  11. @oturuç ooo ben senin beynini ele geçirelii çok oldu :)

    @neval ablacım güzelllikse ne türkan şoraylığım var ne filiz akınlığım:)
    bunlara benzemesemde yıldız tilbeye benzer de yaratmayada kudreti yeter Rabbime halimden dolayı şükür içindeyim.:)

    @şehirler arası aşk AMİN ALLAH cümlemizden razı olsun
    bende öptüm.

    @kashi senin bunları yazmış olman dahada güzel oldu:)
    E ne deyim şimdiden ALLAH kabul etsin :)

    @profösör sağolun hocam bende sürekli hale getirmeyi düşünüyorum bu yazıları.bendeki 1500 hadisin zekatını vermiş olurum belki

    @nice ben teşekkür ederim :)okuduğun için


    @elma kurdu harika ?ne denilir ki yürekten amin.
    umarım ahlak kısmı hakikat olur

    YanıtlaSil
  12. @esved işte çok aynaya bakıp hemde zaman zaman da kendini beğenip seni yaratanı hatırlamak nasıl küçük ama büyük bir ayrıntı:)

    @güzel şeyler dükkanı siz uygularsınız benimde haneme sevap yazılır çok mesudum :)
    not:yanlış nalaşılmasın öyle ahım şahım bir güzlliğe sahip değilim bakınız neval anlaya yazdığım cevap :)

    YanıtlaSil
  13. bak bunu da bilmiyordum öğrenmiş oldum, tamamdır böyle dua ederim inşallah artıkın ama seni hatırlarmıyım aynaya bakınca bilemiyorum :PPPPPPP

    YanıtlaSil
  14. bu arada sen şu sana söylediğim japon dizisini izledinmi ?????????

    YanıtlaSil
  15. bu sünneti hiç duymamıştım Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  16. Aa bunu bilmiyodum. Çok iyimiş süpermiş. Bir sürü sevabın oldu ya :D Allah razı olsun nabrut muck

    YanıtlaSil
  17. @dürri yekta :)) hatırlasan iyi olurdu ya neyse:)
    hayır ya ben dizi izlemiyorum ne zamandır hatta taa ne zaman protect boss u izledim daha postunu yayınlayacağım.
    indirdim iki hafta sonra ilk işim o diziyi izleyip sana ithafen de harika bir post yapmak bu dizi ile beni tanıştırdığın için:)))

    @nilerk cümlemizden..

    @bayandırdır aminnnn.inşallah öyledir..

    @medanşeri amin inşallah.
    dediğn gibi hep teoride bırakıyoruz bunları...

    YanıtlaSil
  18. ya evet mümkünse izle artık derdi beni sardı yani senin yarım dizilerinin :) bende ders çalışmaya başlıcam diye bıraktım dizi izlemeyi ama yine de her an vazgeçebilirim yni :D bu arada parise selamlar.

    YanıtlaSil
  19. yok yok vazgeçme:)
    ben indirdim ya gerisi kolay:)))
    söylerim oda bekliyor bu diziye başlamak için:)beraber izliyoruz ya:)

    YanıtlaSil
  20. Allah razi olsun bu güzel paylasimin icin..Sizin vesilenizle yine bu güzel hadisi hatirlamis olduk..Habibine hakiki manada ümmet olanlardan oluruz insALLAH..
    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  21. @neşvünema bulmak cümlemizden.
    amin inşallah.
    bilmukabele selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  22. Ya nasıl guzel bır dua bu,dunya mesgalesı nasılda unutturuyo bu sunnetlerı,bundan sonra hem kendim aynaya baktıgımda hemde oglumun mavıs gozlerıne bakıp Allahım ne guzel yaratmıssın sukurler olsun dıye dusundugumde mutlaka aklıma glecek bu dua .allah razı olsun .nabrutcugum.(ya nasıl boyle senli benli konusuyorum sasırıyorum kendime sen kusura bakma samimiyetten dıye dusun olurmu?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizli bizli konuşmayı hiç sevmem ki ben :D
      zevkle okuyorum yorumlarını.Allah cümlemizden razı olsun.arada sırada işe yarar bir şeyler paylaşıyorsam ne mutlu bana :)

      Sil