PROTECT BOSS ''PATRONUNU KORU'' kore dizisi

Dizinin ismi ''PROTECT BOSS'' Patronunu koru.


Büyük bir şirketin patronun pısırık ve tembel oğlu ve onu yola getirmek için işe alınmış ad yapmamış bir üniversitede mezun ama tutttuğunu koparan bir sekreter kızın aşk hikayesi:)

Daha detaylı bilgi ve izlemek için bitıkyeter.

Dizide iki kuzenin aynı kıza aşık ki bu da kore senaryo klasikliklerinden.

ÇOK MÜHİM:Baştan sona spoiler içerir.

Karakterler:

Sekreter kızımız''No Eun Seol''


Kızı sevdim mi?Patronu daha çok sevdim :)


Böyle hoş mimikleri vardı ki bu benim yakalayabildiklerim :)


Bu beyde ''Cha Ji Hun''
Başrolde kendileri.
Milli pısırık ise lakabı.
Agorofobisi olduğu için holdingin işlerini pek sallamıyor.
Çocuksu hareketlerini mimiklerini çoooook sevdim:)


Çocuksu halleri derken ne demek istediğim daha iyi anlaşıldı sanırım:)


Mistır kara çalı:)''Cha Moo Won''
Milli pısırık ile kuzenler.
İkiside sekreter kıza aşık kore nüfüsunda yine kız kalmadığı için.
Kızımızın ilk başlarda kafası karışşsa da sonraaaa 


-kararını veriyor:)

Lakin ben bu kuzeni de çok beğendim :)



Senaryo gereği kızımız bütün dinlerde dua ediyor.
Buda camide :)
Nasıl da güzel örtünmüş şimdi bizim örtülüyüz diyenlerden daha iyi değil mi :)ha ha ha


Babası oğluna sinirlenip dövmeye kalkıncaaa,,,
Kızımız kollarını açmış sevdiceğine kol kanat geriyor burda...


İtina ile ilaç sürülür...


Oğlumuzun agorofobisi var demiştim ya,
Kalabalık gürüh üzerine gelince kızımıza sığınıyor.


Aşk başladı tabi:)Neyse ki bu sefer ilk oğlumuz aşık oluyor :)


ENN büyük hayallerimdendir. Playstation oynamak.Yanlız değil tabi:)
Ah Bayılırım...


Bu pozisyon uykuya dalmayı kolaylaştırıyormuş.
Ben de korelilerin yalancısıyım.
Haa bende böyle uyurum oda ayrı mesele...


Ve yine Bu noktalara masaj yapmak da, uykuya dalmayı kolaylaştırıyormuş.


Gülmekten kırıldığım anlardan.Ayakkabısının teki otobüste kalınca bulduğu yaratıcı çözüm:)
Hım evet çöp poşeti:)







Klasik kore sahneleri...



Kızın kartandon  poster tarzında yapılmış bir silüet mi desem öyle bir şeyi:) var oğlumuzun odasında..Ona kızıp önce oklarla dart haline getiriyor o kartonu.Sonrada kıyamayıp yara bandı ile delikleri kapatıyor.
Nasıl aşık ama:)



Kızımız oğlanın aşkına karşılık vermeyince oğlumuz şık giyinmeye başlıyor da düğüne giden küçük çocukları giydirirsin ya :))


İşte olay budur.
Benimde kapımda şöyle biri beklesin camdan bakayım pat aşağı ineyim istiyorum he he he...



First kiss:)



Oğlumuz der ki:
''Uzaydan bir taş beynimin limbik sistem amigdalasına saplandı kaldı.''O taş sensin:)
Şu anda kalbimin bu kadar hızlı atmasının nedeni  agorofobim değil 
hızlı atmasının nedeni sensin No Eun Seol''



Koşu yaparken nabızlarına bakıyorlar kızımız diyor ki;
''Senin ki daha hızlı atıyor''
Cevap gelir;
''Tabiki bana dokunuyorsun çünkü''


Kız için kuzeni ile;
Dövüşünce bilekleri acımışta yarasına ilaç sürdürüyor.


Aslında sütü sevmiyor oğlumuz.
Ama kızımız uykuya dalmasını kolaylaştırsın diye içmesini istiyor ve oğlumuz artık sütü sevmeye karar veriyor.
Pess:))


Sakinleşmeye ihityacı varmış da.

**********

Sonunda Kızımız da aşkını itiraf eder.
Şöyle ki:
Aşkını haykırıp duran oğlana:
-Lütfen susun.Ne biçim bir adamsınız sürekli aşkınızı itiraf ediyorsunuz?
Bu yüzden beynimi yıkadınız.
Kalbimede aklıma da bilmiyormuş gibi davranmalarını söylüyorum ama işe yaramıyor.
Beynimin limbik sistemine saplandınız müdürüm.
Bundan eminim.Bir yandan da bilmiyorum.
Kafam çok karışık.
Her an sizin için endişeleniyorum ve bu beni çok endişelendiriyor.
Bir erkek olarak  mı saplandınız yoksa sizi küçük bir çocuk gibi gördüğümden mi bilmiyorum''

Oğlumuz ise;
Tek yapman gereken bunun doğruluğunu Teyit etmek diyor veeeee....



SONRA...


Oğlumuz nabzını ölçtüğü No Eun Seol'e;
''Zihnin seni yanıltsada bedenin çok dürüst''




İyi geceler öpücüğünü de ihmal etmiyoruz...


Oğlumuz;
''Bir gün beni personel kimliğinden daha çok sevmeni ümit ediyorum diyor'' 
Ama nasıl datlu:)


Sonrasında kızımız yolda hızla ilerlerken bir seyyar önce o datlu kalpli gözlükleri,sonra başkası bir demet çiçek,bir başkası bileklik,ve ayıcık uzatıyor.
Nasıl süpriz ama:)

Tabi biz bu süprizleri oğlumuz yapmış diye umarkennnnn;



:))Süpriz mıstır karaçalı kaynaklı imiş...
*****


Ne kadar huzurlu bir kare ...
Bu sahnenin güzel bir kapanışı olmalı ama demi?

Nasıl mı? :))


*****


Hımm bu arada kızımız saçını kestirdi ama kimse farketmedi nedense:))



Biri huzur mu istemişti :)



Haa burdada birbirlerinin ağzını siliyorlar korede peçete stokları tükenmiş de hey ya :))



Sizi gidi yaramazlar:)



Şimdi ben her ne kadar dram kaldıramadığımdan saçma ayrılık sahnelerine değinmesem de burası severek ayrılma durumundan önce son veda sahneleri:)
Piknik,ata binme....


Hani sevdiceğini uyurken seyretme olayı var ya korkunç ya :)) Acaba nasıl uyuyorum??? he he...
Böyle güzel ve masum olmadığı kesin de:)


Bu sahnede resimden de farkedildiği gibi oğlumuz yavaş yavaş yaklaşıyor ama kızımız daha cesur:)


Bu küs oldukları anlardan birinde kıza arabadan in konuşalım, diyor.
Kız inerken de hop oğlumuzun kucağına düşüyor resimde görüldüğü üzere.
İşte bu durum karşısında Oğlumuzdan inciler;
''Bedenin HERZAMANKİ GİBİ  çok dürüst No Eun SEOL''

Ve oğlumuz gel barışalım olayına girince kızımız;
''Seni beklemek için zaten az olan sabrımı kullanarak ne kadar yaşlandığımı biliyor musun?
Görebiliyorsun değil mi? gözlerimin altındaki kırışıklıkları göz pınarlarım kuruyana kadar seni bekledim''

Bayıldım AMA:)

Bu arada beni bekle babam hasta seni istemiyor klişeleride yaşandı tabi:)
Bakınız aşağıdaki resimler.






Şu tatlılığa bakın :)


''İLK GÖRÜŞTE PAT DİYE AŞIK OLMUŞ:)''



Fedakar kız:)


Uykusu yokmuşta süt içiyor ama yinede uykusu gelmiyor:)
Yaramazzz...


Çift gezmeleri...


2 kuzen ve sevgilileri :)


Vee evlilik teklifi:))

Şöyle başlar:)

''Daha önceden kimsenin denemediği birşey yapmak istiyordum.
Ama ne yazık ki dünya uzun zaman önce var oldu.
Ve bunu yapmak isteyen bir çok kimse oldu.
O yüzden yeni bir yol bulamadım.
Daha önceden bunu bir yerlerde duymuş yada görmüş olabilirsin.
Bu kadarına razı olacaksın artık.''

diyor ve...


Çay fincanın içine seni seviyorum ne eun seol yazılıdır.
Çay bitince yazı görülür(her ne kadar kız çok doydum çayı içmesem diyerek benim gibi saflık etsede :)
Sonra durumu kavrayarak bir dikişte içer.
Tam olarak ne olduğunu anlayamadığım şeker olduğuna kanaat getirdiğim küçük paketin içinden yine seni seviyorum yazısı çıkıyor.
En son ayıcık da seni seviyorum eun seol diyor :))


Şarkı bile söyledi oğlumuz ''Seni herkesten daha çok seveceğim''...
diye...


Evliliğimiz aşk evliliği olsun ?
Cevabın?


Düğün kısmına gelmiş bulunuyoruz.


Bir gelini görünce verilebilecek güzel tepki:)


Tören başladı:)
Yanlız şu baloncuk olayına bittim.Düğünde o gereksiz komfetiler yerine bu baloncuklardan istiyorum:)


Düğünden kareler göstermesem olmaz ama de mi?



Tamam tamam bu son :)






 Bu da bir dizinin son karesidir.

Benim en sevdiklerim arasına girmesede sevdim bu diziyi.
Oğlanın mimikleri çocuklukları haylazlıkları çok sevimli idi.
Çok hoş romantik sahneler de yok değildi.
Sonra bu diziden unutamayacağım ise 
''Uzaydan bir taş beynimin limbik sistem amigdalasına saplandı kaldı.''O taş sensin:) No Eun Seol:))

NOT:Bütün resimler ve gifler bana aittir.

Kaynak göstermeden kullanmayın,ayıp etmeyin yani:)

Yorum Gönder

42 Yorumlar

  1. çok çok güzel olmuş cidden çok yaratıcı çok zevkliydi telşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. şu resimleri nasıl yapıyorsun çok merak ettim yani diziyi seyretmiş kadar oldum teşk.

    YanıtlaSil
  3. süper bulmuşsun....
    cidden çok iyi , türk kafası var biraz sankiii :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel enstanteneler yakalıyorsun.arabada uyuyan hali var yaaa onun ben versiyonu var bide onu koyalım yanına :)))))) kafamı geriye atmışım ağzım açık boynumda boyunluk :) eşarbım yamulmuş :) hemide balayına giderken çekmiş eşim :) rezalet

    YanıtlaSil
  5. @gündaşım gerçekten eğlendi isen ne mutlu bana:)

    @medanşeri bende yorumlarını zavkle okuyorum:)şu an dört köşe oldum yani:)
    işte senin dediğin noktaya geliyorum bende bunları izleyince kimselere evet diyemiyorum:)

    @damla duygu barker teşekkür edrim.
    tabi kii:)

    @güzel şeyler dükkanı çokkkk güldüm işte tamda demek istediğim buydu işte.
    evt birde bizim baş örtüsü sorunumuz var sağa sola yamulur o birde:)
    demek öyle birde fotoğrafını çekmiş haaa on numara bir anı olmuş:)))

    YanıtlaSil
  6. @nilerk anigif programı ile yapıyorum :)
    rica ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel anlatmışsın öyle, yeniden izlemiş gibi oldum. Sevdiğim bütün sahnelere, detaylara değinmişsin:)

    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  8. @my destiny bir koreseverin :) beğenmesi benim için çok önemli:)
    heleki izleyen birinin yorumu :)

    YanıtlaSil
  9. Ay masallah güzel çalisma yapmissin. Bayagi bir vaktini almistir. degil mi?
    Ama degmis ellerin dert görmesin!

    YanıtlaSil
  10. ya küçük çocuklar gibiler ifadeleri falan .ok sevimliler :D mutlu sonla bitmesi de ayrı güzellk :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/2012/01/marchesa-spring-2012.html

    YanıtlaSil
  11. ama spoilersız kısım çok azdı atlaya atlaya okudum dayanamadım. olurda izlerim diye tamamını okuyamadım. ve görseller pek hoşuma gitti.
    örtü kısmına katılmamak elde değil :)

    YanıtlaSil
  12. @ercan çetin tabi aldı.
    bir hobiye ayrılacak kadar bir vakit:)

    @semflower :)))öyle gerçekten...

    @syhn baştan uyarmıştım.ama izleme listesine alma hemen bundan önce izlenecek çok şey var
    hazır ücretsiz izne çıkmışken greastest love izleyebilirsin mesela :)

    YanıtlaSil
  13. evet bir kore dizisini daha Nabrut sayesinde öğrendik, hatta öğrenmekle kalmayıp izlemiş kadar da olduk :)
    Sağol canım, emeğine sağlık çok güzel hazırlamışsın, süpersin :)
    Uykuya dalmış birini izlemek çok romantik oluyor, tabii o biri sevdiceğin olursa :)
    Ben arabada pek uyuyamam ama, geçenlerde çok yorgun olduğum bir gün ön koltukta ayakkabılarımı çıkarıp, koltuğa tüneyerek derin bir uykuya dalmıştım, kimbilir ne kadar komik olmuşumdur :) :)

    YanıtlaSil
  14. @benim dünyam sağolasın:)
    izlemk romantik tir evet ama izlenen için durum çok tehlikeli:)

    YanıtlaSil
  15. :))) bunları bilmiyorum ama karşısındakinin ilgisine aşık olup onu sevdiğini sanan bir sürü insan olduğuna eminim ..

    YanıtlaSil
  16. @ELMA KURDU BEN BUNU KARIŞTIRIYORUM İŞTE.O İNSANLARDAN BİRİ BENDİM YANİ:)

    YanıtlaSil
  17. AA!! Playstation mı seviyosun sen? kardeşim Ps cafe işletiyo. tanıştıriym sizi. belli olmaz ömür boyu ps oynarsınız artık ;)

    YanıtlaSil
  18. @meral mustak işi eve taşısın istemem ya:)))

    YanıtlaSil
  19. Daha iyi anladim sen bir kore hayranisin,seni koreye gönderseler hayir demessin sanirim :) yoksa koredemisin :)

    YanıtlaSil
  20. @nesliname ne işim var orada :))Rabbim öyle kader yazmasın.
    film ve dizi sektörüne sempatim var o kadar

    YanıtlaSil
  21. Nasıl büyük bir emek vererek hazırlamışsın bunları, gerçekten bayıldım, teşekkürler sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emeğimin takdir edilmesi o kadar hoş bir duygu ki:)
      bunları yaparken gerçekten çok zaman harcıyorum ama çoook eğleniyorum.
      güzel yorumun için ben teşekkür ederim.
      bir bloğun varmı:?

      Sil
  22. İki eş hakkı olsaydı bayanlara bayanlara hakkımın birini bu yaramaz patronndan yana kullanırdım kesinlikle :)
    Ya çok sevimlii bayıldım :) Hele kızın ismini söylerken hızlı hızlı tatlı tatlı konuşması oyy o hareketler. Sonra saçları öne aldı filan yaaaaaaaaaaaaaaa :) 2 gündür bu diziyi izliyorum bitirdim geldim yazınıı yeniden okudum güldüm fotoğrafların hepsine sevdim o sıpayı yine ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 günde bitirdin mi tebrik ediyorum artık sende korekoliksin demek :))aramıza hoşgeldin:))
      bende patrona hastayım oy oy ne şeker ne şeker:)))
      hele o arabaya dayanıp kızı beklemesi falan neşekerdi değil mi?:))

      Sil
  23. Bu şekerin bildiğin böyle romantik komedi filmi varmı başka :))
    bütün filmlerini izlemek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut ağlarken hep aklıma geldin
      :)

      Sil
  24. Ne güzel anlatmışsıın. Bayıldım. Yüzümde kocaman bir gülümseme ile okudum. Emeğine sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm beğendiğine sevindim:D
      bu dizi de patronuda çok sevsem de asıl jeajoong hayranlığım bu dizi ile başladı artarak devam etmekte :D
      senin favorin kimdi :?

      Sil
    2. Hıım. Çok zor bir seçim. Diziyi izlediğim sıralar bende ikisi arasında kalsam kimi seçerdim diye epey düşünüp işin içinden çıkamamıştım. JaeJoong'u burda tanıdım,hayran oldum ama ben olsam ben de patronu seçerdim. :D

      Sil
    3. bende patronu seçerdim ama jeajoong u seviyorum işte.kendimle çelişiyorum böylede :D

      Sil
  25. senden tam bir bucuk yıl sonra izlemişim, gör bak sana yetişmem ne zor ne zor..
    öyle tatlı anlatmışsın ki tekrar izleyesim geldi oysa biliyorsun ben sıkıntı yaşadım bu dizide. zamanlamayla da alakalı olabilir candy crushla da alakalı olabilir ya da gerçekten artık üst seviyedeyimdir de begenmemişimdir.. ama buna ihtimal vermiyorum cunku sıfır görüş bildirerek kuzenime verdim cd yi çok sevmiş. aslında ben de severdim sevmeliydim. ama zor bitirdim.
    sanırım ilk defa esas oğlandan başkasını gözüm görmedi :)
    o çocuk halleri mimikleri çok şekerdi kesinlikle.
    ama burda anlattıgın bi çok sahneyi hatırlmıyorum -ki nasıl izlediğim ortaya çık çünkü en güzel sahneler..
    neyse favori sahnem yok burda biliyor musun?
    :/
    diyor ki kız: hep şüpheleniyordum ama sormaya cekiniyordum ama sormalıyım benden hoşlanıyor musun?
    patronumuz da: delimiyim ben?! diye yanıt veriyor
    kız rahatlıyor değilsin di mi?
    -evet öyleyim diyor ama nasıl tatlı bir ifade nasıl güzel bi itiraf..
    nasıl olmaz bu böylesi bi postta.

    demekki neymiş benden ayrı bir daha dizi izlemeni istemiyorum!
    kitaplarında kontrolum altında!
    :*

    YanıtlaSil
  26. sen anlatınca o sahne gözümün önünden film şeridi gibi geçti.
    ve sanırım o sahneyi ancak video ile anlatabilirdim ideoda kesmediğim için almadım dmekki bilemedim.
    sen böyle güzel bir yorum yazınca bende baştan okudum postu ve o giflere hasta oldum :))
    çok şeker bir diziydi senin için de sadece yanılış zmanlama diyorum.
    yoksa cidden o pat diye aşık oldum sahnesi falan unutulmaz !!!
    evet ben bir dizide daha senin favori sahneni atlamıştım :( neymiş bundan sonraki tüm dizilerde beni uyarmayı unutmuyorsun :)
    esas oğlanın yeh ile başrolü de yalan olmuş bu arada :(
    :*

    YanıtlaSil
  27. Süper bir yorum olmuş, ellerine sağlık :) Çoğu yerde güldüm :) Benim en sevdiğim dizi :) Jae joong burada bildiğin taş :) Kızın en son ki dizisini izledim de ıyk acayip çirkinleşmiş :/ Ama oppa yine aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın beğenmene sevindim :)
      kızı zaten sevmemiştim :))
      jeajoog içinse burada karaçalı dediğime bakma çoook beğenirim şarkıcılığıda dahil:)

      Sil
  28. seyhan'ın yazısından buraya ışınlandım, uzun zaman sonra anımsamak çok hoşuma gitti.
    bayılıyorum sana zaten, en güzel yerler en güzel anlatımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduktan sonra birde yorum bırakmışsın ya işte tüm harcadığım vakte değmiş diyorum.
      bazı şeyleri baştan izlemek hatırlamak istiyorum ama yeni yeni dizileride izlemek istiyorum işte o zaman bana da iyi oluyor bu postlar:)

      Sil
  29. yaa evlenme teklifi yaparken söylediği sarkının linkini atabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izleyeli o kadar çok oldu ki hangi şarkı olduğunu bile hatırlamıyorum.
      yeppudaa ost başlığı altında bulamadın mı?

      Sil
  30. Bende yeni bitirdim bu diziyi sadece sizin postu okusamda yetermiş enn güzel yerleri gerisi çok uzun:))ve her şey tamamda bende kızın saçlarını fark etmemelerine takılmıştım bizde olsa aaa ile başlar cümle ve gerisi gelir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeye takılmışız:D
      bu diziyi izlediğimde çok sevmiştim ama şimdi çok daha iyilerini izlediğim için normal geliyor.
      Yinede PATRON pek tatlı idi şüphesiz :)

      Sil
  31. Yorumuna binaen buradayım. İzlemedin mi diye sormuşsun. İzlemişim de haberim yokmuş. Yani Kill me Heal Me'den çoook önce izlediğim için bu arkadaşın o arkadaş olduğunu fark etmemişim. Çok eğlenceli bir diziydi bu da, şimdi hatırladım. Seninki o zamanlar çok gençmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gençti biraz da kilolu idi :) ki dediğin gibi bu dizisi de güzeldi. yine yaramaz bir rolle.

      Sil