Heartstrings kore dizisi

Uzun zamandır kendime verdiğim tatili kullanıyorum.
Canım ne blogları gezmek istiyor,ne kendime yazmak....
Bu sırada bol bol dizi izledim.
Dizilerlede arama Ramazan girdi.
Şimdilik ramazan müslümanlığı yapıyorum.Daha çok dikkat ediyorum,en azından dizi izlemiyorum:)

Ramazandan önce son izlediğim diziyi paylaşmayı çok istedim ama.
Bu sefer gif yapmadım.
Güzel sahneleri kestim biçtim ve 1-2 dakikalık videolar yaptım.


Heartstrings (You Fallen For Me)



Diziyi izlemek ve bilgi almak için 

Konumuz bir üniversitede yıl sonu gösterisine hazırlanan öğrenciler etrafında gelişir.

Esas kız geleneksel müzik öğrencisi,esas oğlan batı müziği üzerine eğitim görmektedir.

Geleneksel müzik ve batı müziği üzerine girdikleri iddiayı oğlumuz kazanır ki kızımız bir ay kölesi olmak zorunda kalır.

Kızımızı bir ay kölesi yapar ama sonra bunu telafi etme niyetindedir.
Nitekim aşk çanları çalar bir yandan:)



Yıl sonu müzikalinin seçmesinde kimin başrol olacağı çekişmeleri içinde kız harika bir şarkı patlatır.




Aslında kızın dedesi geleneksel müzik sanatçısı olduğu için kızın müzikale katılmasına karşıdır ki,öğrendiğinde kızı seçmelere yollamaz.
Ama oğlan kızı kaçırır.
Her ne kadar seçmelerde harika bir performans sergilesede rakibi rektörün kızı olduğu için baş rolü kaybeder.
Bakınız aşağıdaki video:)


Oğlumuz aşkını itiraf eden kızı ilk başta reddetsede sonradan pişman olur ve telafi çabalarındadır.



Arkasından sürüklenip geldi ama dersi falan da yokmuş ki:)



Aşağıdaki video ise komedi ötesi:)
12 yaşındaki torununa isteyen ajummaya(teyze) kızın verdiği cevap 10 numara:)


İlk aşk kıvılcımlarını size göstermeyeceğimimi sandınız:)
bakınız video:)


Oğlan kızı kapılarda bekliyor falan ama kızımız onun kendisini sevdiğini bir türlü akıl edemiyor yada konduramıyor kendine.


Bende sevdiğimle böyle uğraşırım sizde de var mı böyle huylar ?
bakınz video:)


Kıza ilk şarkısınıda söylüyor ama yok kız hala arkasına bakar vaziyette ben olamam diye:)


Neyse ki içimiz şişmeden aşk itirafı gelir oğlumuzdan.


Aşk başlar artık....İlk el ele tutuşmaları..Ama bunu anlatamam mutlaka bu harika sahneyi izlemelisiniz:)


Bunlarda muhallebi yok heralde dondurma yemeğe gidiyorlar garipler:)



Oğlan okulun en popüleri olunca aşklarını açıklamakda biraz terddüt geçirselerde oğlumuz on numara çocuktur kızın elinden tutar veeee...


Aşkını ilanın;elinden tutup çıkarmakla kaldığını sanıyorsan yanılıyorsun :)
Kim böyle aşk ilanı istemez ki,
baknz video:)



Arada klasik dramlar oldu tabi:)
Ama herzaman ki gibi size onlardan bahsedecek değilim.Amaç eğlenmek değil mi:)
Neyse böyle dram yüklü bir anda canı sıkılan kızımıza oğlumuz okul hoparlöründen şarkı söyler.


Cezanın böylesi de her eve lazım:)



Uyuyamayınca ne yapıyorsunuz?Böyle bir şey istemez misiniz?




Yada sevdiceğinizden böyle bir iltifat:)



Böyle itina gösterilmek kim istemez bakınız bisikletin arkasına yastık koymuş poposu acımasın diye:)


Şu şeker şeylerede öldüm yani:) 
Çift ayıcıkları...



Dizinin 14.bölümünde filmin ana teması olan müzikal yapıldı.
Kızımız arkada şarkı söyledi.
Sonradan keşfedildi.Yurtdışına eğitim için gitti ünlü bir müzikal oyuncusu olarak döndü.
15. bölümde dramlar falan yaşandı ki gayet gereksiz olduğu için oralara değinmiyorum bile.

Bu dramlar ise oğlumuzun kıza yazdığı şarkı ile sona erdi.



Onlar ermiş muradına biz çıkalı kervetine.

NOT:Dönemediğim yorumlar için ayrı ayrı özür dilerim:(


Diğer dizi ve filmler için buraya bakabilirsiniz.

Yorum Gönder

46 Yorumlar

  1. İzleyeli baya uzun zaman olmuştu Nabrut. Eğlenceli kısımlarını kesmişsin videoların.Hatırladım tekrardan. İlk Kore dizilerimden birisiydi. Ve beğenmiştim de.

    Keyiflendirdin gece gece. Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ettim :)
      sahura nöbetçisin sen de de mi:)

      Sil
    2. Evet öyleyim ben de.:)
      Bu arada kızın kombinlerine dikkat ettin mi? Ben çoğu kıyafetine bayıldım. Renkli, salaş, bohem ve şirin. Beğenmeyen arkadaşlarım da çoktu tabii ama.:)

      Sil
    3. etmez olur muyum ve kesinlikle bende o uzun etekler o salaş hal bayıldım bayıldım.

      Sil
  2. bu ikisi you are beatiful'da daha iyiydiler, park shin hye'yi seviyorum ama hem kendi hem sesi güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum you are da daha iyiydi dizi olarak da you are daha iyiydi.
      bende kızı ve sesini sevdiğim için izledim aslında bakarsan.
      kızın sesi beni çok etkiliyo

      Sil
  3. senin bloga girince çıkamıyorum seviyorum burayı bende kore dizileri izliyorum fikir ediniyorum sayende çok sagol görüşmek üzere bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir iltifat :) teşekkür edrim.
      bloğunada geleceğim:)

      Sil
  4. sende mi korecan oldun.
    tamam izlicem.
    ben de 49 days'i izlemiştim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapmaaa ben korecan olmak için yaşlıyım ama kore film ve dizileri ile 3 yıllık bir mazim var.yeni değil yani:)

      Sil
  5. Kore dizilerine merakim seninle basladi ve hala devam ediyor.Bu diziyi de izlemistim, senin yorumunla izlemek cok güzeldi baska dizi önerilerin varsa memnuniyetle bekliyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir yorum sağolasın:)
      aslında çok var ama hangilerinii izledin mesela greastest love izledin mi?

      Sil
  6. izlemedim ama hemen bakicam,izlediklerimden bazilari prenses hours,my princes,my girl,you are beautiful,coffe prince,marry stayed out all night,personal taste,full house,boys over flowers veee en begendigim biraz aksiyonlu da olsa izlemeye deger diyebilecegim bir dizi city hunter :)

    YanıtlaSil
  7. en favori izleyip de herkesin bayıldığı diyebileceğim ilk iki dizi secret gaarden ve greastest love dir.
    eğer secret garden izlemedi isen ilk olarak secret gardeni izlemelisin :)sonra kulağımı çok çınlatırsın kesin:)

    YanıtlaSil
  8. ben de tam nerelerdesin diye sormaya geliyordum geldiğime değdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın :) ramazan detoksundayım da:)
      amcanın vefat ettiğni telefondan okudum ama yorum yollama yazdığın dua ettim sadece:(
      ve senin yaşadığın şeyin aynısını yaşayıp babamı kaybetme noktasına geldiğimde gerçekten kim dost kim düşman anladım.en yakınlarım en yakınlarım yanımda değildi.benim için hayatımın dönüm noktası olmuştu.yep yeni bir çevrem oldu babamın o durumundan sonra.
      hamdolsun Allah babamı bize bağışladı ama bu her şerde bir hayır vardır diye de boşuna söylememiş büyükler.
      sen bu postla ilgili diğerlerine de yorum yazmayın demiştin ya ben de uslu çocuk oldum bak kendi postumun altına yorumumu bıraktım.
      Rabbim Amcanı peygamberimizn sancağı altına yollasın inşallah.

      Sil
  9. İnanmıyorum :))
    Postunu görmeden direk adresini yazıp girmiştim bloğuna :)
    Diyecektimki Nabrut :) you are yi izledim. İkinci çocuğun aşkı daha çok dikkatimi çekmişti onun diğer filmlerini ararken Heartstrings i buldum bu gün bitirdim diyecektim bloğunu açıp filmin ismini görünce çok şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp kalbe karşıymış :)
      bende kızıda sevmiştim izleme nedenim oğlan kadar kızda:)özellikle kızın sesi beni çok etkiliyor:)
      kızın telefon zilide benim zilim şimdilik :)
      sen bu kadar kısa sürede bu kadar diziyi nasıl izliyorsun benim 3 yılda izlediğim bütün düzüleri sen izledn heralde:)
      peki bunu beğendin mi düşüncelerin neler:)

      Sil
    2. :) oğlanın ismini yazıp diziyi bulmuştum kızıda görünce daha çok hoşuma gitti. Mimikleri filan çok sevimli :) Bende dizide sevdiğim müzikleri indirdim telefona :D
      Bu kadar kısa sürede izlememin nedeni itiraf ediyorum biraz abarttım :) Şurda bitti öbür bölümde ne olduki ama burda bitmez öbür bölümünde başına bakıyım derken bitiveriyor ama artık sınır koymam gerek kendime :)
      Ben filmi çok sevdim eğlenceliydi yukarda aldığın bi çok sahneye bayıldım bende :) bir kızın oğlanı hastanede yanlış anlaması 2 oğlanın elini sakatlaması kıza söylememsi ayrılması şişirdi beni gıcık oluyorum ben ağlıyorum çünkkü :)) Bİde sonu azcık daha değişik biteydi ya sahnede cık cıkk :) Alıştım heralde hep gelecekte ne olduklarına dair sahnelerin gösterilmesine bu böyle bitince bozuldum :)
      Kardeşim diyoki abla gerçek olmayacak kadar güzel filmleri izlemeyi bıraksan artık diyor :D
      Şu seninki var ya kim hyun joong mischievous kissde izledim orda bayıldım ona :)) Nasıl sevimli ukala ne güzel gülüyor o yaaa :D

      Sil
    3. Pc dondu önceki yorum gittimi bilmiyorum ama birde şey diyecektim. Kızın giyim tarzı çok hoştu. Oğlanın giyim tarzı da ne yakışıyordu çocuğa :) ZAten o oğlanlardaki fizik yokmu püff :)

      Sil
    4. abartma olayında seni anlıyorum bu kore dizilerine ilk dadandığımda bundan 3 yıl kadar önce yani:) amanın 3 güne 16 bölüm bitiriyordum. hatta rekorum 2 gündür yani.ar
      ama dizileri bu kadar çok üst üste izleyince şapşallaşıyorsun falan haa:)))
      sonra nabrut kendine gel sen ne yapıyorsun manyak dedim:)
      bi diziye başladı isem günde bir bölüm bazen en fazla 2.üçe izin yok kendimle yaptığım anlaşma gereği:)
      evet bu dizinin sonı posttada hiç değinmediğim gibi çok aptalcaydı:)playful kisde çok güzel bir dizidir ki opam da ayrı bir tatlıdır.
      playfull kisin birde özel bölümleri var evlendiklerinden sonraki hallerini anlatan onu izledin mi peki??
      kızın giydiği eteklere bende bayıldım aynen.o giyim tarzı farklı ve hoştu.
      fizik mevzusuna gelince bütün oppalar feci çekici bu konuda:))

      Sil
    5. Evet bende artık kendine gel dedim durdumda :) şimdi sen playful un özel bölümleri dedin bak ben onu izlemedim onuda izleyim tmm ara veriyim biraz :) Onlarda aynı yerdemiki bulamassam link isterim senden. Gerçekten orda ayrı bi tatlı yaa :)

      Sil
    6. sen onun özel bölümlerini bi izle tatlılığı orda gör.o kadar da komik ki anlatamam:)
      ben youtube üzerinden izlemiştim sanırım.bulamazsan haberim olsun:)

      Sil
    7. Nabrut yaaaaaaa Çok tatlııııı :) Söylediğin özel bölümleri izledim çok güzeeeeeeeel :)
      Evlendikten sonrasını öyle kısa kısa değişik konular yapmaları çok hoş olmuş .
      Kısaymış 10 - 15 dakikalık 7 bölüm dediklerin o değilmi onun dışında varsa kaçırmayım :)

      Sil
    8. yok o kadar işte tadı damağında kaldı değil mi?:)
      dizi öyle pat diye bitince hayranları çok tepki göstermiş onlarda sonradan böyle kısa bölümler yayınlamış çok da iyi etmişler:)

      Sil
    9. hı hı :) devam etseydi keşke :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızın sesi beni çok etkiliyor.you are izledi isen orada da harika ostları vadı

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. mimin var ama tatildesin boşver.
    arada uğra olur mu.
    :)

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar neden uzak doğu dizileri çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  13. çabuk gel nerdeysen bak yoksa her gün "benim bloga da beklerim " tarzında mesajlar atar dünyayı dar ederim :)) iyisindir inş.

    YanıtlaSil
  14. bende bugn izledm vee çk çk beğendmmm.Galibaa bende de korecanlıların hayranlığı başıyor hissediyorummmm....

    YanıtlaSil
  15. bende bugn izledm ve çk çk beğendm ve sanırsam bende de korecan hastalığı başlıyr hissediyorummm....

    YanıtlaSil
  16. kandilin mübarek olsun bana da dua et olur mu . öpüyorum özledim

    YanıtlaSil
  17. Çok blog okumam ama tarihi ne olursa olsun ilgimi çeken konu olunca okurum gerçekten kestiğin bölümler ve yorumlara bakınca bir romantiklik görüyorum
    Heartstrings gerçekten bölümlerini büyük bir sabırsızlıkla beklemiştim haftasını gününü iple çeker olmuştum şimdi genellikle hep tarihi diziler çekildiği için pek ilgi alanıma girmiyor ama bence en güzel dizilerinden biriydi
    Yazını çok beğendim güzel yerlere değinmişsin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım :)beğenmene sevindim.
      evet romantik komedileri çok severim doğru tesbit:)

      Sil
  18. You are beautifulu izledidek sonra tesadufen buldum bu diziyi.Sinavlarim bitsin memnuniyyetle izleyeceklerimden birisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bir okul dizisidir.Hatta you are da ben ikinci adam ile mutlu olmasını dilediğimden ve bu dizide de dileğim yerine gelmiş gibi olduğundan pek bi severim :D

      Sil
  19. harika olmuş ..^.^

    YanıtlaSil
  20. Harika bir özet 😊 bayıldım ve kore dizilerine ilgim daha da arttı. Devamını bekliyorum :) yorumum fazla geç ama ben yeni izliyorum kore dizilerini. hahaxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir kore dizisi izleyicisi isen bloğum çok işine yarayacak her zaman beklerim :)

      Sil
  21. Nabrut bu dizideki üniversitenin adı ney öğrenebilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında biliyordum ama sen yeppudaa heartstrings spoiler sayfasına bak sanırım orada yazıyor bu üni.

      Sil