İLK KREASYONUM 2013 SONBAHARINDA!!!

Her peygamberin birde mesleği vardır.
Adem a.s. Çiftçi idi.
Nuh a.s Marangoz (gemiyi inşa etmiştir)
Yunus a.s. balıkçı.
Lokman a.s. doktor....
İdris a.s. (Hz.Adem'in oğlu) ise terzi... (iğnenin mucididir)
Peygamber efendimiz (s.a.v) ise çoban...

Allah bana kendi ilmini öğrenmeyi nasip eyledi. Hamdolsun.

Şimdi de İdris a.s'ın sünnetini işlemeyi arzu ediyorum.

Bu sene kursa yazıldım.




Resimde gördüğünüz gibi;

2.derste düz etek kalıbı çıkardım, kestim ve teğelledim.
Çok hızlıyım değil mi?

Bu hızla devam edersem sene sonuna bir butik açarım artık.


Sonra 40-50 tl'ye mal ettiğim tüm otkutür(!) kıyafetleri size 200-300 tl'ye satarım.

Sizi kazıklarım, aptal yerine koyar, sizi sömürürüm.

Neden?

Çünkü siz alternatifi olmadığı için yolunacak kazsınız.
Ama bana da hak verin, o tasarımları araklamak için burda dergilerine o kadar para yatırıyorum mesela...

Nereden nereye bağladım.

Blogta ciddi mevzuları konuşmayı sevmesem de bu seferlik böyle olsun.

Neyse efendim dedem de terziymiş belki genetik bir miras söz konusudur da şu işin altından kalkabilirim.

Yaşayıp öğreneceğim...

Yorum Gönder

44 Yorumlar

  1. Ama üzerine silikon tabancasıyla birşeyler yapıştırmayı unutma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru :)böylece üzerine artı 50-100 milyon ekleyebilirm :D

      Sil
  2. Mükemmel bir eleştiri dili. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. çok haklısın . bir dandik eteğe o kadar para vermem kursa gidip kendim dikerim eteğimi dedim bir türlü nasip olmadı kursa gitmek. dedem terzi değilse demek ki =)
    başarılar diliyorum size =)

    YanıtlaSil
  4. Valla bravo teğellemek ki çok sinir bozucu iştir tebrik ediyorum diğer o göndermelerine de tamamen katılıyorum zaten bu sebeptendir ki dikişe merak arttı yakında herkes kendi dikecek çook eski zamanlarda ki gibi kazıklayacak insan bulamayacaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum beni yüreklendirdin :)
      inşallah dediğin gibi olur

      Sil
  5. Maşallah çok hızlısın gerçekten, devamını bekliyorum :) Bence Dede mesleğiyse mutlaka çekmişsindir :)Bence o yolunacak kaz konusuna güzel parmak basmışsın, katılıyorum sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak senin tecriben çok.sen hızlısın dedikten sonra kim tutar beni :D

      Sil
  6. ne güzel yorumlamışsın canım bende 3 ay gittim ama dikiş makinem olmayınca unuttum mu ne =) bi dikiş makinesi alınca ardından bi daha kursa gitmek istiyorum inş senin açındanda iyi olur şimdiden hayırlı olsun eteğin güle güle yırt :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      3 ayın heba olmasın umarım kısa zamanda bir makine edinirsin

      Sil
  7. gözüm üzerinde öyleyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk müşterim olabilirsin bu durumda.seni kazıklayacağım :D

      Sil
  8. of of of o nasıl lafı gediğine koymaktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğumu takip ediyor musun?ilk kez mi geldin :D

      Sil
    2. tabiki takipteyim.ayrıca sayende kore dizilerini farkettim.gentleman dignity:)

      Sil
    3. çok sevinidim.böyle sessiz takip edenleri çok merak ediyorum :D
      çünkü beni takip ediyorsa beni kendine yakın buluyor demekki benimde kendime yakın bulabileceğim biri diye düşünüyorum....

      Sil
  9. zaten her zaman komiksin ki sen.
    etsy'de satarsın dükkan açıp.
    :)

    YanıtlaSil
  10. 6 ve 7 nolu paragraflarını gönülden destekliyorum. Helal olan kar payı ile ilgili hadisi şerifler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helal olayına hiç girmiyorum bile...giremiyorum yani ağzımdan çıkacakları kontrol edemem diye...

      Sil
  11. Ne guzel bi kpnuya deginmissin nabrut.bi duz etege ne kadar cok veriyoruz niye tesetturluyuz ya...bende gidicem dikise.sozde bi yil gitmisligim var nerdeee hep unuttum.ama simdi baska planlarim var seneye insallah.bitmis halinide gorelim nabrutcum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gösteririm tabi.
      başka planlarını merak ettim şimdi :D

      Sil
  12. Tebrikler,yapacaklarinizi merakla bekliyecegim
    ben de beklerim

    YanıtlaSil
  13. :)) doğru eli yüzü düzgün bişeyler giymek için nasıl kazıklanıyoruz.başlayan uçlanır demiş büyükler.bir de yeterki azim olsun.kimi görmüşsem azmeden çalışan Rabbim emeğinin karşılığını veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın büyükler ne güzel söylemiş inşallah öyle olur...

      Sil
  14. Bacııım hayırlı olsun hadi bakalım neler döktüreceksin :)

    Ya sorma o şahsiyetleri bende sinir oluyorum bırak 40-50 yi o diktikleri dümdüz şeyler 10 tl'ye bile mal olmuyordur 150-200'e satıyorlar sonrada tasarım yaptım diye geziniyorlar. Bi de dikkat ettim bunları satıp dünya para kazananlar da hiç kendi tasarımlarını(!) giymiyolar hep markalı şeyler giyiyorlar. Eee onlara para kazandıranlar sağolsun di mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak işte sende on numara tesbit yapmışsın.
      hakikaten bunlar kendi tasarımını da giymiyorlar yaa...

      inşallah eli yüzü düzgün birşeyler döktürürüm :D

      Sil
  15. işte bu yüzden benim giysilerimi annem dikiyor genelde :) ama ilerde aynı sebeplerden dolayı giyim dersi alacağım, e hadi bakalım yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel annenin elinden geliyor sağlığıda el veriyorsa...

      Sil
  16. Aha eteğini teğellemişsin. Ama ben diktim bile. Sadece astar kemer ve etek çalışmam kaldı. Anlayacağın geçtim seniiii.:))

    Verdiğin ayar için de kendi şahsımda teşekkür ediyorum sana. Güzel olmuş. Tüm tesettür mağazaları için de düşünüyorum ben bu olayı şahsen. Neyse akıllı olup kazıklanmamak da bizim elimizde. Talep var ki piyasa buluyor böyleleri.

    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçtin mi ama nasıl olur bu çok adaletsiz ooo yooo :DD
      biz dikişe giderek piyasadan çekiliyoruz başkaları düşünsün :D

      Sil
  17. Ya sende mii yaa :) o zaman senide kıskanıyorum :) İstediklerini dikip giyen kim varsa hepsini kıskandığım gibi :)

    Filme ne zaman başlıyoruz nasıl yapıyoruz heycanlandım :) hangi film kim kim :)

    YanıtlaSil
  18. bi tanem ya senin mesjlar benim mailimde görünmüyo ben oradan yayınlıyodum şimdi seyhan söyleyince girip baktım bloğa uzun zamandır doğru dürüst bakamıyorum ders çalışıp ödev yapmaktan beynim jöle kıvamında mail atsaydın ya aşkıısııı :) öpüyom seni bakıcam en kısa zamanda öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hiç mail atmak gelmemiş ki aklıma :(ben yoğun olduğunu bildiğim için yayınlayamıyorsun sanıyordum sonra seyhanın yorumu yayınlanınca heeeeyyyt benimkini neden yayınlamıyor diye bir atraksiyon yaptım :D
      san çooook kolay gelsin.

      Sil
  19. Allah iyiligini versin nede dogru soylemissin :) valla senden iyi bir terzilik bekliyoruz artik ogrendikelrini paylasta adim adim bizde yavrularimiza dikelimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğrendiklerimi paylaşacak kadar tecrübe edinirim inşallah :D

      Sil
  20. hayırlı olsun çok sevindim benimde dikiş maceram var ama kursla değil bi ara anlatırım :) hızlı ve pratik insanları severim dikişe devam edebilmek içinde öyle olmak şart aslında yoksa bıkılıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu yazdığın haraika oldu hızlı ve pratiğin lügattaki karşılığı benim demekki bıkmadan usanmadan bu işin üstünden geleceğim.
      senin dikiş olayını merak ettim şimdi ?

      Sil
  21. nasılsa kazıklanacaz! bari senden alalım da para yabancıya gitmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bu sözünğ yazdım bak ilk kazıkladıklarımdan olacaksın :D

      Sil