Şişman ve Çirkin Kızın Güzelleştiği Filmler

Ben şişman ve çirkin kızın güzelleştiği filmlere bayılırım.
Senaryo ne kadar klasik olursa olsun,hangi ülke yapmış olursa olsun izlerim.
Eminim çoktur benim gibisi...
Şurada da bir tanesinden bahsetmiştim.


Filmin ismi:Princess Hwapyung’s Weight Loss 


Bu filmde onlardan,şişman prenses güzelleşiyor...

1 saatlik bir film.
Konu gayet klişe olsada sonu şaşırtıcı...
Çok sevdim.
Evet sevdim....
Başka bir Çirkin Ördek Yavrusu konulu film varsa şimdiden söylüyorum onuda severim...

Birde repliği bu sevdim...




Bende kütle olarak bir çuval pirince denk geliyorum da... ;)


İzlemek için buraya bakabilirsiniz.


Yorum Gönder

51 Yorumlar

  1. böyle filmlere bende bayılırım :)))konu hep aynı olda da dediğin gibi olsun yine seyrederim yine seyrederim...:)))

    YanıtlaSil
  2. bende severim =)))) sonunda bi türlü yazamadım sayfa düzelmedi gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Onlardan biride benim :) Çirkin Bety'den Firsy Love'a kadar hepsini izledim, iyiki paylaştın bunu da izleyeceğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cirkin bettyi ben bulamadim nasil izledin acaba soylermisin?

      Sil
    2. Çirkin Betty Amerikan yapımı Selma Hayek'in oynadığı bir dizi. Her yerde bulnuabilir.

      Sil
    3. ben bulamadım o kadar aradım,yardım eder misiniz ?

      Sil
    4. Şuradan http://www.sinemalar.com/dizi/23664/cirkin-betty dizi ile ilgili bilgiler ışığında izleyecek bir site bulabilirsin

      Sil
  4. kızıııım benim sesimin çımamas mümkün mü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hey kaçak bloğunu niye kapattın sen???

      Sil
    2. öyle gerekti ya :) boşver :)

      Sil
    3. anlaşıldı.sağ salim isen hiç sorun değil :Dara da ses ver :D

      Sil
    4. Cirkin bettyi ben bulamadim nasil izledin acaba soylermisin?

      Sil
  5. Vallaha biriside benim bayilirim bende sen böyle filmler buldukca ekle :) ben seyrederim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama izle kismindaki linkte ben film bulamadim :(

      Sil
    2. link bende sorunsuz ama sana tekrar link olarak bırakıyorum adresi

      Sil
    3. Ya bi amerikan filni vardi itafaiyeci kizi islatiyodu falan guzelesiyodu sonra

      Sil
    4. Buluşma olayı o filmin adı

      Sil
    5. önemli değil :)

      Sil
  6. hiihihihi kim sevmez ki.benim ruhumda bi derya baykal durumu var zaten.öncesi sonrası projelerine bayılırım insan da olsa obje de olsa öncesi sonrası beni çok heyecanlandırıyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bu uzakdoğu sevgisi nerden geliyor çok sevdiğin o kadar belli ki :)listende var mı bilmiyorum ama *yolun neresindeyim* isimli bir blog var,japonyaya gelin gitmiş bir türk kızının blogu :)dikaktini celbedebilir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bloğu daha bloğum bile yokken takip ediyordum :)
      bu uzak doğu segisi bir dizi ile başladı.trt yayınlananmıştı.düşlerimin prensi diye...

      Sil
  8. şişman sevgilimi - http://seyhandan.blogspot.com/2009/11/filmmlereee-geeel.html - de izle o zmn, ben izleyemiyorum nasıl izliyorsun bu kdar seyi, annen baban birşy demiyor mu valla btün bilgisayarı açmasam yanından geçsem kıyamet kopuyor bizde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o film kore hitlerindendir izlemez olur muyum hiç :D
      bu kadar çok izlemiorum aslında günde 1,5 saat kadar izliyorum.tv'de sekselerbirde son günlerde dila hanımı izliyorum başka bir şey izlemediğimi düşünürsek normal değil mi?
      saat 11 den sonra odama çekilir izlerim.
      bir şey izlemem onlar için sorun olmuyorda kore dizilerinden başka izleyecek bir şey yok mu diyorlar:D

      Sil
  9. ha ha haaaaa ne çok pilav yapılır senden.
    :)))))

    YanıtlaSil
  10. Bende şişman sevgilimi dün izledimm.. Ben çok begenmedim onu ya. Chiling Romance daha eglenceliydi :P Öyle bir seyler arıyorum yıne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chilling romance muadili son zamanlardaki yapımlar arasında yok malesef.biliyorsun kore dizide iyi ama filmlerde o kadar iyi değil.
      eski hitlerden izlemediğin var mı ki?
      top 10'un hepsini izledin mi ki?

      Sil
  11. şişman ve pis bir erkeğin dönüşümü var bir de runway kop
    izlemediysen o da komedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu tarzını hiç izlemedim çirkin erkek dönüşümü ha bir araştırayım bunu :)

      Sil
  12. Ayy bayilirim çirkin kizin donusmlu filmlerinee, açikogretim sinavlarim olmasa izlerdim :(

    YanıtlaSil
  13. Şu söz aklıma geldi" kime zayıflasa güzel olacak desek kilo alıyor, maşşallah dediğimiz3 gün yaşamıyo":) (blog cok renkli canlı,hoş bence)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bu teze göre sen benim bloğuma hoş dedin maşallah bile demedin 3 günlük ömrü kalmış olabilir mi? :D

      Sil
  14. Ben bir çuval pirince takıldım :D
    Google bir çuvalın 25 kg olduğunu söylüyor. Yok artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore de bir çuval pirinç üçlçüsü farklı demekki :)

      Sil
  15. O sonu neydi öyle hiç tatmin etmedi HIH olmadı :)
    Ama eğitmenin şişman hatunları görünce ayakları arkasına vura vura koşmasına koptum :D

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Nabrut :)) Blogun gercekten cok hos :)) Senden birsey rica edecegim :)) Sisman ve cirkin kizin guzellestigi,ya da sisman ve cirkin bir erkegin sonradan manken gibi bir erkege donustugu(Runway Cop)filmlerden bildiklerin varmi??Ben cogunu izledim ve artik bulamiyorum :(( En cok Erkegin mankene donusmesi konularini seviyorum cunku daha farkli oluyor :)) Lutfen bildiklerinden bana da soylermisin?? :)) Kore,America ya da baska ulkeler..Fark etmez :)) Ama tabi Kore filmi olursa daha iyi olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim öncelikle.
      Maalesef bende öyle filmler arıyorum ama maalesef :/ Birth of beauty dizisi buna benzer ama çok güzel değil.
      Burada yazdığım tüm o tür filmleri izledin mi?

      Sil
  17. Peki dizi var mı bu konuda

    YanıtlaSil
  18. Bu konudaki dizi veya filmleri liste halinde paylasabilir misin belki izlemediklerim vardir arasinda
    Yazarsan cok severim teşekkürler^^

    YanıtlaSil