High Society Dizisi Yorum ve Replikleri

Yaz döneminin kısır döngüsü içerisinde izleyecek bir şey bulamayınca eş zamanlı olarak High Society dizisine başlamıştım.



Dizinin konusu ve oyuncuları hakkındaki bilgiyi şurada vermiştim.

Dizi hakkındaki yorumum;

*İkinci kadın ve ikinci erkeğin esas karakterlerin önüne geçtiği hatta diziyi alıp götürdüğünü söyleyebilirim. Hatta ve hatta sadece ikinci kadın ve erkek için diziyi izledim desem yeridir. O kadar sevimliydiler. 
*Dizinin tanıtımında zengin kızın zenginliğini gizleyip yaşadığı aşk anlatılıyor gibi lanse edilse de esas oğlan ilk andan itibaren tüm gerçeği biliyor. Spo vermedim, çünkü siz de bildiğini biliyorsunuz.
*Ortalama bir dizi. İlla izlenmesi gereken bir dizi değil. İzleyecek dizi bulamazsanız bir şans verilebilir.
*Dizinin sonu klasik Kore dizileri gibi saçma değil, fakat unutulmaz da değil.
*Ben Koreantürk çevirisi ile izledim ama sonradan Yeppudaa'da çeviriye başladı, hatta 10. bölüme kadar geldi. Tavsiyem Yeppudaa'yı beklemeniz. 


Yasal Uyarı: Buradan sonrası yüksek dozda spolier içerir.


Sung Jun çok donuktu. Karakterini sevmedim. Ama kompleksli fakir adam rolünü layıkıyla yerine getirmişti.



Kader teması dizide bol bol işlendi.




Dizinin en eğlenceli kısmına geliyorum. Fakir kız ile Chebol'ün aşkı.



Ve kızımız artık meşgul olduğunu umursamaktan vazgeçer. :)



Park Hyung-sik'i en yakın zamanda başrolde görmek isteyenler klübünün bir numaralı destekçisiyim.





Dizinin en güzel sahnesinin esas oğlan ve kıza ait olmaması da çok ilginç.



Ezik fakir kızımız dizi boyunca para para diye inledi durdu da; 



sonunda evlenip hamile bile kaldı. Haha!


Fazla evet!





Bu replik de ne kadar klişedir.



Uee ile aramda aşk-nefret ilişkisi var. Bazen beğeniyorum, bazen sinir oluyorum. 



Babasına verdiği cevaplar ve öz güveni ile zaman zaman sevdiğim bir karakterdi.






Dizinin burasından sonrasında Sung Jun'u biraz sevmiş olabilirim.



***


Esas Oğlan der ki;

Aşkın ne olduğunu biliyorum.
Karanlık gerçeklik sana daha aydınlık gözükür. 
Sonra bu karşılaştığım durum olur.
Senden hoşlanmaya başladığım için sende karanlıkları benden uzaklaştırıyorsun.
Bu yüzden dikkat ettiğim tek şey kendimin çoktan sınırı geçtiği.

Dizinin Ost'larını sevdim. Hatta bir tanesinin sözleri çok güzeldi. Ama hangi şarkı idi hatırlayamıyorum.


Dizide sevmediğim karakterlerden biriydi olan annenin sevdiğim bir repliği ile bitiriyorum.



Blog'umda yazdığım tüm dizi ve filmleri alfabetik olarak sıraladım.
Buradan hepsine ulaşabilirsiniz


Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Son replikte annenin dediği söze yüzde yüz katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Park hyung shik i en yakin zamanda basrolde gormek isteyenler klubunun 2.numarali destekcisi de benim..bu diziye sırf onun için baktim.baktim dediysem sadece sevdigi kizla olan sahnelerine. Allahim onlar ne kadan datlı ne kadan yumuduk bi ciftler ya 😍Insan hayal kurmadan yapamiyo.. Turkiyedeki butun sokaklara lamba diktirtecek aşık bi adam da bizim bahtimiza çıkar mı? ! Çıkmaz. .Çıksa da onda bi bit yenigi vardir ..neyse biz isteyelimde hayırlısı artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben öyle şeyler istemem mahcup olurum zahmet etmesin ahaha :DD

      Sil
  3. Aynen ikinci çift ana karakterlerin önündeydi

    YanıtlaSil
  4. Park Hyung-sik!i en yakın zamanda başrolde görmek isteyenler klübünün 3.üyesi de ben olayım. :D
    Bu çocuk ne kadar değişmiş böyle ya.Heirs'teki o komik haliyle buradaki hali arasında dünyalar kadar fark var.Ne kadar yakışıklı olmuş ya da hep öyleydi ama biz farketmemiştik hahaha. :D

    Bende bu dizide 2. çifti başrollerden daha çok sevdim ve sırf onlar için izledim.Pişman mıyım?Kesinlikle hayır. :D
    Chang Soo süper bir karakterdi.İlk bölümden son bölüme yavaş yvaş olgunlaştı.Her hali ayrı şirindi. <3

    Yalnız Lee Ji Yi karakterini oynayan kızın Obsessed filmindeki hatun olduğunu öğrenince ister istemez kızdan bir soğuma geldi bana.
    Park Hyung-sik gibi mükemmellik abidesine kullanılmış kızı mı reva görmüşler yahu!! :D
    Bunu öğrendikten sonra ne zaman o çıksa sürekli ben oyuncuyu değil karakteri sevdim diyerek kendimi teselli etmeye çalıştım ama cıks bir türlü aklımdan gitmedi maalesef. *-*
    Yine de dizi sırf Park Hyung-sik için bile izlenir. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heirs mi? hiç hatırlamıyorum kim di ki orada :D
      kesinlikle ikinci çift için izlemeye değerdi katılıyorum.
      filmi izlemediğim için lee ji yi ile bir sorunum olmadı tabi :D
      yorumunuz için çok teşekkür ederiz efendim.

      Sil
  5. Bu dizinin yazisini bekliyordum senden ama ortalabir diziymis madem rafa kaldiralimm bunu sıkılıp bir sey bulamayinca izleriz artik 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet illa izlenmesi gerekmiyor ama izlenirse sıkınılmaz

      Sil
  6. Bende bir bakayım.Baştan sararsa beni devam ederim.Ben Koreantürk den izleyeceğim çeviri kötüyse Yeppuda ya bakarım ;) Genelde öyle yapıyorum .Ama bazen altyazı ikisinde de kötü olabiliyor adıkları kaynaktan mıydı bilemedim "My love Eun Dong" u her iki sitede çok kötü çevirmişti dolayısıyla çok zorlandım izlerken.Niye öncelikle Koreantürk diye bir sor ? :D Çünkü yeppuda nın video görüntü kaliteleri düşük o yüzden neden yükseltmiyorlar ki diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baştan sarar sanırım öyle sıkıcı değil. ben 720 p indiriyorum torrent ile sonra alt yazı indiriyorum hatta böyle başrol fanı falansam 1080 indiriyorum yüzlerindeki beni falan bile seçebiliyorum dediğin gibi alt yazı önmli ama görüntü kalitesi yoksa alt yazı iyi olsa da anlayamam odaklanamam :D

      Sil
  7. izlerken en çok 2.karakterlere bayıldın :D tabiki Park Hyung Sik'e aşık oldum :D ve o çocuğun The Heirsteki çocuk olduğuna halen inanamamaktayım :) uee'nin ağız yapısından mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama konuşma şekli beni sinir krizlerine soktu izlerken :) Yoonha'nın ailesine zaten diiyecek söz bulamıyorum. Ama ben en çok Changsoo'nun annesine bayıldım :D Hele anne oğul arasındaki 'Seni seçtim anne' ve '3 tane oğlun var' muhabbetine bayılıyordum :) Genel olarak güzeldi ama diziyi götüren kesinlikle 2. çifti :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyleri düşünüyoruz. ben unutmuşum ama seni seçtim kısmını hatırlatman çok hoş oldu bende çok sevmiştim

      Sil
  8. Park hyungshik'i başrolde görmek isteyenler kulübünün daimi kurucu üyesiyim onun başladım diziye lakin partneri çok yapmacık değil miydi delirtti beni uyuz oldum sırf biraz daha hyungshik için katlanıyorum ki iyiki yan roller ön planda yoksa katlanılmaz bi dizi hele uee'nin ailesi kısımları uyuzluktan öte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orta gıcıklıktaydı bence :D yani ilişkileri hoştu.
      uee zaten çok sevmem de işte birde dizideki karakteri ayrı bir uyzdu :D

      Sil
    2. İlişkilerine sözüm yok hatta bayıldım diyebilirim cıvıklıktan uzak hyungshik tam istediğim gibi bir odun ahahahahha yerim onu beeennn :D

      Sil
  9. Park Hyung Shik ^^

    YanıtlaSil
  10. annesinin kızıyla derdi ne

    YanıtlaSil