Rich man PoOr Woman - Zengin Adam Fakir Kız

Zengin adam Fakir kız(yada tam aksi) üzerine kurulmuş hikayelerin tüm dünyada genelgeçer bir senaryo olduğunu bugüne kadar farketmemiştim.

Son izlediğim dizinin ismi:
Bu sefer Japon dizisi ama:D
İkinci kez bir japon dizisi izledim.

Sevdim mi?
İsminin önüne geçip klişeleri yıkan bir dizi olmakla beraber forumlarda vs. abartıldığı kadar da değildi.(bence)
Ama 45 dakikadan 11 bölüm olduğunu düşünürsek izlenmeye de değerdi. 


Konusu için;
Genç yaşta günde 7 milyon dolar kazanan bir iş adamı olmuş Hyuga toru ile henüz okulu bitmediği halde iş arayan bir genç kızın arasında şekillenen olaylar diyebilirim.

Başrolde Oguri Shun var.
Kim ki?derseniz;böyle gülen,


böyle bakan,



biri...

Başroldeki kadını boşverin,ne önemi var:D

Diziye geçersek;

Sanırım ilk aşk dolu bakışma şuydu :)


Kızımız ailesinin binbir güçlükle aldığı ayakkabılarını Hyuga Toru'nun arabasında unutur.

Adamda çöpe atar.
Sonra da filmin adına uygun bir replik gelir...







Sonra beyfendi bunu telafi etti tabi:)






Kızımızın Hyuga Toru'nun şirketine bir şekilde kabul edilir.




Hyuga Toru kızla öyle bir uğraşıyor ki ama.


diyor mesela :)

Yada niye işe aldığını böyle açıklıyor :)

Sonra kızımıza böyle bir kartvizit hazırlıyor.


Böyle yaramazlıklar yapıyor.


***

Filmin entrikası Hyuga Toru'nun ortağı üzerine kuruluydu.


Hyuga Toru Ortağından tepiği:) yiyince kızımız;



Kızımızda ateş bacayı çoktan sardı Hyuga Toru'ya aynen böyle bakıyor işte :D

,,

:) ***


*****

Muhtelif omuzda uyuma sahneleri yaşanmasa ayıp olurdu zaten.
Ya arkadaş ya ben anlamıyorum bu insanlar böyle nasıl uyuyor :)





Bu repliği de hiç unutmayacağım.

-Ama o beni olduğum gibi kabul edebilecek mi?**


Bu replikleride çok sevdim...


***


Hele bu somurtkan Şirin-vari replik hayat felsefem :D;



****

Neyse efendim sonunda içimiz şişmeden Beyefendi de bir adım atar.


Dizinin sonunu hava alanında bağladılar...Klasik..

Tam kızımız gitmek üzere iken aynen videodaki gibi oldu.





Vee mutlu son.


Bir dizi daha bitti.

Son sözümü edeyim;
*Sonunda ortağını affetmesi saçmalıktı.

*Japon dilini bu kez sevdim.Koreden fırsat bulursam Japon dizileirine biraz daha şans verebilirim.

*Oguri Shun'ı ilk olarak Hanazakari No Kimitachi e'de  izlemiş ay bu ne biçim adam kanburuda var diyerek  hiççç sevmemişken bu dizi ile kendisine bayıldım.
Neymiş efendim ben karaktere hayran oluyormuşum,tipe değil.
Kanburu gerçekten var,genetik bir hastalık imiş.

*Ayrıca bu; 
Le syun Gun(pasta),Jang Dong Gun(Agd),Cha Seung Won(GreastestLove),Mehmet Aslantuğ(Sıcak Saatler), Serhat Tutumluer(sahra)'den  sonra hayran olduğum ama evli olan 6. adam ....

Kader işte...
:D

Oguri Shun'ın eşi de bu kızcağız...


*Ben ost'unu da sevdim.Türkçe alt yazılı bulamadım ama ben ekledim.Gerçi ingilizce versiyonu da var şarkının...


Şimdi ise sıradaki dizi Miss you....

Yorum Gönder

31 Yorumlar

  1. ogurşun'un eşi ne kadar hoşmuş ya(:

    izlemiş kadar oldum. baya dizi izlerken kullandığım replikleri kullandım postu okurken. ne aptal aptal bakıyo, bak haspama, ayy şimdi nolucak falan:)

    bu arada yorum formunun üstündeki notunu yeni gördüm. şu ben seni takip ediyorum sen de et temalı yorumlardan ne kadar hoşlanmadığımı bi kez daha hatırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ne hoş:( beni görse evlenmezdi de neyse :D
      ben öyle yorumları ne akla hizmet yazıyorlar anlamıyorum ki.:(

      Sil
    2. (: beni görse kesin evlenirdi, allam şükürler olsun bana bu eşi verdiğin için; dünyada semmma gibi manyaklar da varmış der dine dönerdi hatta. du bi dakka. bu özelliğim beni çok sevaba sokabilir, şimdi farkettim.

      Sil
    3. tabi fırsatları değerlendir.belki müslüman bile yapardın :D

      Sil
  2. başlıyorum izlemeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :Dbitince yorumunu merak ediyorum:D

      Sil
    2. dizileri izlerken sıkılıp bölüm atlarım genelde ama bu uzakdou dizileri için sözkonusu değil.çok güzeldi.ortağını affetmesinin sebebi (senaryoydu:))kızın onu iyi bir insan yapabilmesiydi sanırım.ilk bölümlerde odun gibiydi çünkü.böyle güzel dizileri izledikten sonra bizim tvdekiler berbat geliyor.izlenmiyor.

      Sil
    3. aynen ben tv de izleyecek bir şey bulamıoyorum ki:(
      tam kavuşacakken dünya entrika:)ben mutlu son olsun bitsin istiyorum :D

      Sil
  3. Gerçekten affetmesi saçmalıktı. Japoncayla benzerliklerimiz varmış (haa :D) öğrenmiş olduk :) kanbur olduğunu hiç farketmemişim kendisine bakmaktan :) Eşi de pek güzel değilmiş di mi :D Miss you'yu merak etmekteyim dram olsada Yoochun ve Eun'un hatrına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende mi bayıldın bu adama izlerken hiç çaktırmıyordunuz? :D
      bizi görse o kadınla evlenir miydi tatlım ya :D
      bende çok merak ediyorum büşraa ama seyhan etkilenmiyormuş bizim birbirimize omuz olmamamız lazım :D

      Sil
    2. evet bayıldım :) hiç çaktırmadık :)
      evet :(

      Sil
  4. yaa nasıl mutlu oldum okuyuncaa,, diziyi kısaca tekrar yaşadım sanki, hem de en güzel yanlarıyla. sanırım bu yazıdan sonra dizi aklımda daha güzel bir şekilde yerleşti...

    ve o ayakkabılara bittim ben! giymesem de alacağım bu ayakkabıdan sanırım, çünkü bu gerçek aşk :D

    hee enredeyse unutuyordum kamburunu hiç ama hiç farketmedim, nasıl etkilendiysem artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçtiğim yerleri beğendiğine sevindim.beraber izlediğimiz için sizin yorumunuz önemli.
      posta koyduğumdan anlaşıldığı üzere bende bayıldım ayakkabılara...
      yaaa sende adamdan etkilendin ha hiç izlerken çaktırmadınız ama ben tek başıma aşk acısını taşımak zorunda kaldım zaten evli imiş :(

      Sil
  5. eheeehee teşekkür ederim yeniden çok sevmiştim ben bu diziyi ama sen öle diyince biraz soğudum gibi oldum belkide üzerinden vakit ve bi kaç dizi geçince çok da muhteşem olmadığını anladım bilmiyorum güzel sahneler seçmişsin yine hoş olmuş :DDD 6. adam hıııı şans yüzüme gülmedi diyosunn:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyma hakikaten dizinin üzerinden vakit geçince büyüsü kayboluyor.o hissi alamıyorsun.
      gülmedi ne yapayım :D

      Sil
  6. Mehmet Aslantuğ ve Serhat Tutumluer konusunda sana katılmamak elde değil sevgili Nabrutcuğum :) Son zamanlarda şans eseri Çatı Katı Prensi isimli diziyi izledim. Öyle böyle değil çok beğendim onu. O yüzden artık bu tarz dizilere merak sardım. Bu postları daha yakından takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu diziden hemen önce izlemiştim rooftop prince yi :D bu postun sonunda bahsettiğim dizide de oradaki prens yani yochun oynuyor :D

      Sil
  7. Diziyi izlemiş kadar oldum. Bende detaylı anlatan birisiyimdir ama bu derece anlatabilir miyim bilmiyorum. Keyifli izlemeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu anlatma değil ben bunları böyle kendime arşiv yapıyorum arada bu güzel sahneleri hatırlamak için :D

      Sil
  8. İzlerim diye yazıları okumadım fotoğraflara baktım sadece :)
    Korelilerin yanında japonlar iticimi yoksa bana mı öyle geliyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızları sinir hakikaten ama bu adam çok hoştu çok :D

      Sil
  9. çok güzel özetlemişsin diziyi canım izlediğim animeden dolayı sesleri yabancı gelmedi ama çizgi karakterden gerçeğe dönüşünce kızlarının sesleri fazla ince telli ya :)çizgi karaktere uyuyor en azından ayrıca o omuzda uyuya kalma sahnelerine bende şaşırıyorum :)
    miss you' yu bende izliyorum gerçekten çok duygusal bi film çok ağlattı beni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızların sesi animede de çok gıcık ben kimi ni todake yi kızın sesinden dolayı bitiremedim 17 de falan bıraktım :D
      herkes çok ağlattı diyor ben kesin dibe vuracağım demekki :((

      Sil
  10. çok eğlenceli blog.aklınıza sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. ya bu oğlanı bende sevmiyorum ama madem senden okey çıktı bir ara izleyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu diziyi izledikten sonra bu adama karşı bütün fikrin değişeck :D

      Sil
  12. Japon dizisi izlemeyen biri olarak bunu izlemiş ve sevmiştim :) Yorumlara birebir katılıyorum nabrutum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japon dizilerinin matematiğini çözemesemde :)evet bizde sevdik bunu :D

      Sil
  13. Kore dizilerine japon dizilerinden daha önce başlamıştım ama kısa sürede bağlanıverdim şidetle öneririm özelliklede başadın mı kore dizileri gibi bırakılamıyor e tabi her dilin ülkenin de kendince bir czibesi var insan bırakamıyor farklı şeyler görünce eğer yine japon dizisi izlemek istersen ki izlemelisin switch girl öneririm mangadan uyarlama iki sezondan oluşuyor ve sezonlar 8 bölümlük biraz farklı sahneler var ama kötü sahneler yok tabi izleyince zaten anarsın ama çok komik ve eğlenceli nasıl bittiğini anlamamıştım kısacası izlemeni isterim aslında bende 1. sezonu dün 2. sezonu bugün bitirdim japn dizilerine ara vermiştim ve kesi bir abu diziyle açılış yaptım da denebilir kii bence ilk izlediğim japon dizisi omalıymişş her neyse umarım izlersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için çok teşekkür ederim. Japon dizilerini pek sevemedim ama belki dediğin diziye bir şans veririm

      Sil