A Gentleman's Dignity



Uyarı bu bir dizi postu olup baştan sona spolier içerir...

Sevgili okurlarım :) yine bir amme hizmeti yapıp bir diziyi baştan sona size anlatacağım.
İzleyenlere ise en sevdiği sahneleri tekrar izleme fırsatı sunacağım.
Böyle de iyi bir insanım.
Bu kıyağımı unutmayacağınızı umuyorum:)

Romantik komedi tarzında izlediğin en iyi dizi.



''A gentleman Dignity''





Aslında dizide 4 erkeğin aşk hayatı anlatılıyor olsa da ben sadece 
Seo Yi Soo ile Kim Do jin ve Ma ri ile Avukat Yoon'u hikaye 
edeceğim.




Kim Do Jin(Jang dong Gun)




Seo Yi Soo(Kim Ha Neul)






Avukat Yoon(Kim Min Jong)






Mi a ri (Yo Jin Yi)





İlk bakışma şöyle;




İlk karşılaşma ise böyle ;




gerçekleşir.Beyefendinin çantasına Hanımkızın elbisesi takılır.

Ve Dağdeviren kalçasını örtmek için bir örtüden sanat eseri çıkarır:)




Aradan geçen uzun süreden sonra öğretmen olan Seo Yi Soo'nun öğrencileri ile Beyefendi arasında davalık bir durum çıkar.Ve yollar yine kesişir.

Lakin Kim do jin çoktan aşık olduğu halde Seo Yi Soo Beyefendiyi tanımazlıktan gelmektedir.
Tanınmadığı için sinirlenen Kim Do Jin'de davadan vazgeçmeyip Öğretmen So Yi So 'yu peşinden koşturtmaktadır.


Öğretmen bir görüşme ayarlamak üzere ofisine gider ve bir not yazmaya çalışır..Beyefendinin ses kaydetme özelliği olan kalemini de bilmeden atar çantasına..




Yazdığı not şudur.





Kalemini almaya gelen Kim do jin Şu manzara ile karşılaşır.





Seo Yi Soo ise Kim Do Jin'in en yakın arkadaşlarından birine karşı platonik bir aşk yaşamaktadır.

Sevgililer gününde  Ma Ri ile kafayı çekince  Ma Ri,Yi Soo'nun platonik aşkına sevgilililer günü çikolatası gönderir en büyüğünden.
Yi Soo ise sabah ayılıp olanları hatırlayınca.... 



4 kart adam kız peşinde koşarken sulandıkları kız lise arkadaşlarının kızı çıkabilir tabi:)




Beyefendi masasına So yi so'nun notlarını koydu ki hımm :)





Sonra Yi Soo'yu gördüğünde etraf ona aydınlanıp yeşilleniyordu böyle:)





Ama hala  Yi Soo elbisesinin sökülme olayında onu hatırlamadığını iddia etmektedir.




Lakin;




Aynı olay tekrar edince itiraf kaçınılmazdır.




Bir itirafda Kim do Jin'Den gelir;bknz video.

tek taraflı aşk itirafı from nabrut on Vimeo.


İtiraftan sonra;



****


Mi a Ri ise umutsuzca abisinin en yakın arkadaşı Avukat Yoon'u sevmektedir.Avukat Yoon 41 Mi a Ri 24 yaşında olduğu için işler biraz karışıktır.
Yaş farkı vs sebeplerden Avukat Mi a Ri'ye pekde yüz vermiyor (eşşek herif:)


Avukat Yoon ile Ma ri from nabrut on Vimeo.


Bu olayın sonrasında da gizlice gelip tabakları aşağıya rafa dizer Avukat Yoon.




Mi a Ri'den Avukatı görmek için bahaneler...





****

Yi Soo;
Bu harika hediyeyi de iade etti pahalı diye.Ne saçmalık ama :)



Sonrasında Mi a ri,Yi So ya böyle bir hediye yollar.Nasıl ama kızımız fıstık:)



Bu elbiselerle gece hayatına akmak zorunda kalınca başına gelenler;


Bir erkek kıskançlıktan neler yapabilirmiş hepsi ve daha fazlası için... :F


ikinci yarı from nabrut on Vimeo.



Bu inanılmaz kazanın ardından Beyefendinin söylediği replikte süperdi.


Aynı günün akşamında banyoda neler yaşandı :?bknz video.


Banyo deyince aklınıza kötü kötü şeyler getirmeyin çok ayıp;)



İşte bu kestiğim kısımda bence dizinin kültlerindendir.


Kim dok ısrarla aşkını ilana devam eder...
Bu sefer daha pahalı bir ayakkabı ile:)


Bu yeni ayakkabıların ardından first kiss gelir.Yada korece kisseu :)


******


Avukat Yoon ile Mi a Ri cephesinde aşk böyle devam eder.
Bayıldım ama ''kov şunu çok çirkin''der;eşşek herif:)



Sonrasında da öptüğü yanağı okşar.Deli adam :)
***


Yi Soo ise artık bu görüntü itibarı ile Kim Do Jin'e aşık olduğunu anlamıştır.


****

Bu sahneyi kesmesem olmazdı ki!




****


Hımm bu arada Pısırık Avukattan ilk atılım gelir.
Kardeşini derdest eden Mi a Ri'nin abisine dur işareti verir:)



****

Kim Dok sorar''Neden benden hoşlanmıyorsun?''
Aslında yavrum Allahaşkına beni sev demek ister:)



****


Bu Kim Do Jin böyle de yaramaz bişi:)


****


İşte bu repliğin üzerinede taş olsa çatlar diyorken;

Çok kısa bir dram yaşanır ki bu izlediğin nerdeyse hiç dramsız kore dizisidir :)


İçimiz şişmeden yeter yahu demeden kızımızdan da Kim Dok'u sevdiğini anlar...



****

Aşk Mi a ri cephesinde;



sevdiğinin çaydanlığa düşen aksini bile seyrederek devam eder... :F


Avukatta kısmi bir itirafta bulunur.



Bu ayakkabıları ise anlık geçişte bile detayları yakalayabilen arkadaşıma ithaf ediyorum.

Ne şık değil mi?


****

Kim dok ise köprüleri atar.



Bunları söyler ama Yi Soo'ya bir taksi çağırır ve arkasından kaybolana kadar izler...



Tabi bu sözler üzerine bütün hediyeler o güzelim ayakkabı laptop... çöpe gider..


Sonra ne olduysa olur önemli değil ki aslında hatırlamıyorum :) Yi Soo Kim Dok'a mesaj atar.



Peki Kim dok geldi mi?

Geldiyse neler yaşandı?


Hepsi ve daha fazlası bir başka post'a...

EDİT:Dizinin devamı için buraya bakabilirsiniz.

Not:Dizi 20 bölüm olup bloğum çökmesin diye diziyi ikiye böldüm.

Not2:Kestiğim videoların alt yazıları Yeppuda'ya aittir.Biline!

Aynı usuldeki diğer dizi yazıları:
You are Beautiful için buraya
Protect Boss için buraya 
Boys Over Flowers için buraya
Heartstrings buraya bakabilirsiniz.

Yorum Gönder

43 Yorumlar

  1. Bu dizi benim enlerim arasında bas köşeye oturmuş durumda
    Her ne kadar post yapmayı düşünsem de öyle çok beğendiğim kareler var ki günlerim bu uğurda heba olur korkusuna yanaşmadım.
    Senden çıkacak bu postu sezmiş olmalıyım:)
    Bölüm başlarındaki kısa geçmişlerine bayılıyorum ama:)

    YanıtlaSil
  2. Bu dizi benim enlerim arasında bas köşeye oturmuş durumda
    Her ne kadar post yapmayı düşünsem de öyle çok beğendiğim kareler var ki günlerim bu uğurda heba olur korkusuna yanaşmadım.
    Senden çıkacak bu postu sezmiş olmalıyım:)
    Bölüm başlarındaki kısa geçmişlerine bayılıyorum ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bölüm başlarına bende bayılıyorum onlarıda kesen bir arkadaş var sağolsun:)
      günlerim heba olmadı aslında canım sıkılınca bunları yaparak eğleniyorum işte :)

      Sil
  3. Süper postu parmakların dert görmesin :) tekrar izlemiş kadar oldum, devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. off aslında devamı hazır sayılır ama malum en romantik kısmlar 10'dan sonra başladığı için yüklenecek video çok şu misafir olayını atlatayım hemen yayınlayacağım çünkü bende tekrar izemek istiyorum bir çok yeri:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. bir gecede nasıl izlerim hepsini.ama eğer izlemek istiyorsam acele etmeliyim.3. gün bugün son 5 bölüm kaldı.yine de hızlı tükettim galiba :) yorum olaraksa orta dereceli.tabi unutulmayacak sahneleri çoktu.banyoda o sevdiğini sölemesi çok hoşuma gitti.mikemmel.bi çok sahne var bitireyim yazarım yine..bu arada ellerine sağlık.sen böyle postlar yapmasan izleyeceğim yoktu..

      Sil
    2. teşekkür edrim beğendiysen ne mutlu tabi.
      ben bunları sizde izleyin diye değilde tamaman kendim zevk aldğım için yapıyorum aslında:)

      Sil
  5. öyle bi anlatmışsın ki ,işi gücü bırakıp bu diziyi izlemek istedim!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimizde ölmeyen bir ergen var ya onun çok hoşuna gidecek bir dizi çoook:)

      Sil
  6. Bu filmi zeytin çekirdeği söylemişti saolsun izleyeceğim için gözümün ucuyla baktım daha çok merak ettim :) İzledikten sonra yazını tekar okurum
    çünkü o zaman bakıp hatırlamak çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet ileyeceksen hiç okuma ki dizi on numara ciidden:)

      Sil
  7. İzlemiş kadar oldum sayenizde,şimdi ikinci yarıyı bekliyorum merakla :) takipte olucam
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bende uzun aradan sonra kore dizisi izlemeye başladım bir solukta 10 bölümü bitirdim bakalım devamında neler olacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. of of bu dizi benim kore dizilerinde 1 numaram :D
      bitince tekrara konuşalım :D

      Sil
  9. bencede harika süper ötesi valla sabah 7de uyanmak zorunda olmama rağmen sabah 4lere kadar onu izliyoruz 16 bölüm bitti bile ve buakşam da son 4 bölüm :)))

    YanıtlaSil
  10. dizi bitti ve tadı damağımda kaldı dediğim diziler arasında yerini aldı :)

    YanıtlaSil
  11. Senin sayende izledim bu diziyi ve hiç sıkılmadım çok keyifliydi devamı olsaydı ne iyi olurdu :) şimdide son postundaki city hall dizisini izlemeyi planlamaktayım tavsiyelerin yanıltmıyor insanı . sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde sevdiğine sevindim:)
      sağolasın...
      ama eğer izlemediysen önce secret garden i sonra city hall izle derim:)

      Sil
  12. hanım hanımmm saat iki olmuş!
    gecenin ikisi ben burda centilmenlerin üzerinden geçiyorum.
    yani üzerinden geçiyorum derken euhuehuehuh koptum burda
    hatılıyorum dizi.
    ne güzel yaa.
    ayy bi saat sonra uyanmak mı hiç uyumamak mı bilemedim.
    en iyisi ikinci yarıya da bakayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle bir dizi daha yok !!
      kalan yarıyı da bugün izleyeceğim:)

      Sil
  13. Ah Yoon ile Meari ahhhh... Bu dizi bir harikaydı... Onlar daha da bir harikaydıı.. Çok güzel bir paylaşımdı Nabrutt.. :) :)

    Tam bilmiyorum ama Komaho muydu Kamsamnida mıydı neydi, ondan :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende Meari ciyim :D beğendiğine sevindim.bu dizi benim için number one :) daha iyisini izlemedim henüz.
      ikiside doğru :) birisi resmi birisi gayrı resmi dilde kullanılıyor sanırım.ben teşekkür ederim güzel yorumun için.

      Sil
    2. :)) Evett, bir müddet sonra Meari ile Yoon'un sahnelerini bekler olmuştum.. Ama dediğin gibi ilk sıralarda yerini aldı bu dizi :)
      Aslında bu hep oluyor.. Love Rain izlediğimde tamam dedim artık başka dizi beğenemem.. Sonra başka diziler izledim.. Ama Good Doctor'dan sonra hiç izleyemedim, beğenemedim.. Wild Romance pek bahsedilmiyor ama çok beğendiğim bir diziydi.. Sayfanda yeniyim hepsine bakamadım izlediklerin arasında var mı bilmiyorum ama ben çok beğenmiştim.. Pasta'nın yeri de apayrı bende.. Lakin gel görki A Gentleman's Dignity'den sonra ben yine birşey bulamıyordum izleyecek..Çıta yükseldikçe.. :) Şimdi senin sayfanı inceleyince yazılarını okuyunca da; bu izlenmeli, bu izlenmeli, yok önce bu diye kafam karıştı :) :)Takibimdesin :)


      Bu arada izleme listemi de paylaşasım geldi, iznin olursa :))

      1. Queen Seon Deok
      2. Boys Over Flowers
      3. Playful Kiss
      4. Personal Taste
      5. You’re Beautiful
      6. Love Rain
      7. Mary Stayed Out All Night
      8. Cinderella's Stepsister
      9. Cheongdam-dong Alice
      10. The Master’s Sun
      11. Secret Garden
      12. Good Doctor
      13. Wild Romance
      14. Coffe Prince
      15. Rooftop Prince
      16. Sungkyungwan Scandal
      17. Pasta
      18. A Gentleman's Dignity

      Sil
    3. şunu baştan söyleyim ben romantik komedi insanı olduğum için listendeki bazı dramların yanına bile uğramadım.ve bence hani izlenmese de olur dediklerim var içinde :D
      iznin olursa listene eklemek istediklerim var hani illa izle diye :D
      Tabi sende romantik komedi tercih edenlerdensen

      1-greatest love
      2-queen inhyuns'man
      3-city hall
      4-reply 1997

      eğer dram seviyorsan Miss you ki gerçi onun 13.bölümünden sonrası romantik komedi olur ama 13 bölüm ağır dramdır :/
      izlediğin dizileri yaz böyle konuşalım bende seni takipte kalmak istiyorum :D

      Sil
    4. Bana cevap vermeyeceksin sanmıştım.. Hatta bi ara ''yorum sil'' alternatifi var mı diye araştırma teşebbüsünde bile bulundum :) :) :)

      Ben de romantik komedi insanı olduğumu Nice Guy'dan sonra anladım.. Başlayıp bitirememiştim.. Ama ne bitmemektiii öyleee..
      Aslına bakarsan benim dizi gidişatım izlediğim dizideki beğendiğim oyuncunun diğer dizilerini izlemekle oluştu..

      Kim Hyung Joon sebebiyle Playfull Kiss'i ,
      Jang Gun Suk sebebiyle Love Rain ve Mary Stayed Out All Night 'ı ,
      Moon Geun Young sebebiyle Cinderella's Stepsister ve Cheongdam-dong Alice'i izlemiştim..
      Sonra Park Si Hoo beğenisi başlamıştı ama onun başka dizisini izleyemedim.. The Princess Man başladım ama o kadar övülmesine rağmen nedense devam edemedim..
      Le Min Hoo , So Ji Sub ve Park Shin Hye sevemediğim oyuncular arasındalar.. :)

      Sonraki izlediklerim bi şekilde bi yerlerden okuduğum övücü yorumlardan ya da ilgimi çekmeleriyle oldu..

      A Gentleman's Dignity'den çok güzeldi, bi kere konusu farklıydı, sürükleyiciydi.. Ondan sonra hiç düzgün birşey bulup beğenemedim.. Greatest Love başladım onu izliyorum ama pek sarmadı beni.. Başroldeki adamı So Ji Sub’a benzettim.. Kızı seviyorum Pasta’da da çok iyiydi.. İşte o yüzden sayfanda okuduktan sonra Queen In Hyun's Man başladım bunu beğendim devam ediyorum ama Greatest Love yarım bırakmayı düşünmüyorum.. :) Ayrıca blogunu inceledikten sonra baya fikir edindim ki City Hall bunların arasında..

      Ben de sana Miss Korea tavsiye ediyorum ki benim Coffie Prince'de Lee Sun-Kyun beğenim Pasta ve Miss Korea'da devam etti.. Değişik konusu olan, baymayan, ne olacak diye merak ettiren bir dizi.. Başroldeki kızı da pek bi sevdim, belki benim sıramdaki odur :) :) :)

      Çok uzun yazdım affolaa.. Ama tavsiyelerini mutlaka bekliyorum.. :) :)

      Sil
    5. cevap vermez olur muyum? bazen açamıyorum bloğumu yada açsam vakit bulamıyorum.
      yoksa cevap vermediğim vaki değil.ayrıca cevap vermeyeceksem neden blog yazıyorum değil mi?kendim çalıp kendim söylemiş olurum :D
      sanırım bende eskiden öyle yapıyordum sonra bizim bir film klübümüz var beraber izlediğimiz.onlarda aynı anda beraber izliyoruz dizileri.
      ve dizileri seçme yükü omuzlarımda.
      durum böyle olunca da en iyisini hepimizin seveceği dizileri seçiyorum yüzde doksan da isabet ediyorum ki sağolsunlar ne teklif etsem kabul ediyorlar.
      hal böyle olunca oyuncu odaklı seçimler yapamıyroum pek.
      hani sadece hepimizin sevdiği bir oyuncu olursa daha çevirisi bitmeden eş zamanlı izliyoruz.
      le min ho bende sevmem psh severdim heirs ile sevmemeye başladım.
      greatest love 2-3 bölüm sonra açılan bir dizi.
      ilk bölümlerde sıkılabilirsin ama sonra iyiki izlemişim diyeceksin sabret dediğin gibi :D
      quuen sevdiysen hrika.kısa süreli dizileri çok seviyorum birde.45 dakikada bitiyor ya harika :)
      bende bayılırım lee syun gun 'a.dizi daha başlamadan tanıtımını da girmiştim hemde.çeviri bitsin kötü olsa da izleyecektim zaten.
      ama çeviri beklemeyi sevmiyorum.
      başroldeki kızı bilirsin aslında bir milyonerin ilk aşkı filmini izledi isen orada hyun bin ile başrol oynayan kız.bu da büyük artı izlemek için.
      zevkle okudum zevkler yazdım.ve bende biraz uzun yazdım sanırım :)

      bunları izledikten sonrada konuşalım gene fikirlerini merak ederim

      Sil
    6. Tamam öyle yaparız İnşaAllah :) Gerçi bana bu aralar birşey oldu sarmıyor diziler eskisi gibi.. Senin deyiminle bi kotayı doldurduk değişik arayışlara mı girsem n'apsam.. Değişik konulu birşeyler olsa..:) Çok teşekkür ederim Sevgili Nabrutt.. :) Samimiyetin için de... :) Takibindeyim.. :) =)

      Sil
    7. evet üst üste çok izlememk lazım.tükenmişlik sendromu oluyor benden söylemesi :D
      her zaman beklerim.
      selamlar...

      Sil
  14. Cok cok guzel bır dızıydı resmen kendimi yenilenmiş hissettim.bu nası bır senaryo okadar gercek ki.adamlara ayrı kaınlara ayrı bayıldım hepsinin karakteri farklı ve muthıs oynamıslar.heralde bır muddet yuzumde tebessumle kenara cekilip dizi izlemeyecegim cunku hıc bır dızı benı tatmın etmez bundan sonra.yaa kıskanmıyım kıskanmıyım dedım ama olmuyo :(o kim dojın nasıl bakıyo kadına yaa bu aralar kendimi yaslı hıssedıyordum ama demekkı 40 yasında bıle olsan boyle guzel asklar yasanabiliyor.Allah senın karsınada boyle guzel bakan bırını cıkarsın nabrut.(bu arada postu diziyi bitirnce okudum ıyıkı oyle yapmişim.( ne yazdıın be ablacım demeden gıdıyorum )sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şeyleri hissetmiştim ve 2 ay hiç bir şey izlemedim.sarhoş gibiydim dizinin etkisinden çıkamadım hiç!
      ve evet benim bir numaralı dizimdir üzerine başka dizi tanımam.
      ah o bakışlar!!!
      ayyy ne güzel dua aldım.Allah razı olsun ağlamak istedim birden :/ amin ne deyim.
      evet arada otururum baştan sona okur videoları izlerim.ezberledim bir çok yeri.hele ki o şarkılar ah o şarkılar...
      sevgiler bizden efendim :*

      Sil
  15. Belki defalarca izledim ama hala yorumlarını deli gibi okuyorum :) izlenilesi şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende baştan sona tekrar hiç izlemedim de arada açar burayı videoları izler replikleri okurum :D

      Sil
  16. Merhaba bu dizi çıkalı çok uzun zaman oldu biliyorum ama inşallah bu yorumu görürsünüz çünkü bişi sormam gerekiyo ve çok merak ettim. Bu dizide 11.bölümün 31.10 dakikasından sonra bildiğiniz gibi avukata im me ah riden bir mesaj geliyor. Mesajda bugün haziranın son gecesi T T yazıyo. Sonrada bir resim çıkıyo ve avukatta bir mesaj yazmaya başlıyo seninle konuşabilmemiz için tek yol bu falan diye sonra siliyo tabi. Benim merak ettiğim o T T ne anlama geliyo ve o resimde ne varki bakıyo o resmi bir türlü çözemedim. Çözen varsa anlatabilir mi lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben izleyeli o kadar çok olduki hatırlayamıyorum ama bu mesajı görüp bir cevap yazan olur inşallaj :D

      Sil
    2. İnşallah ya :D yoksa meraktan çatlıcam

      Sil
  17. bende şimdi izliyorum
    sevdim diziyi ilk bölümden itibaren hep heyecanı yüksek bir dizi sevimli eğlenceli duygusal
    9.bölümde birlikte çivi çakmalarını izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Ben yeni kore dizisi izleyicilerindenim sizden tavsiyeler bekliyorum .. nabrut sıkı takipçinim tavsiyelerini bir bir izlemeye başladım güncel tavsiyelerin için beklemedeyim ha bu arada şu ana kadar izlediklerim

    1. She was pretty
    2.descandents of the sun
    3. Nice guy ( sıkıldım yarıda bıraktım )
    4 .another miss oh ( senin tavsiyenle izledim bayıldımmm ha bu arada she was pretty ve descandents of the sun a da bayıldım hele big boss karakterine 😊)
    5.secret garden (8.bölümde bıraktım sıkıldım ruh değişiminden hatamı yaptım sence emin değilim ama başları iyidi dizinin o yüzden emin değilim yorumunu bekliyorum )
    6. A gentlemans dignity (bugün başlıyorum senin tavsiyenle )

    Çok çok sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret Garden konusunda sana yardımcı olamayacağım çünkü 2010 da izledim ve ilk kore dizilerimden biriydi. çoook sevmiştim aylarca etkisinden çıkamamıştım ama şimdi izlesem aynı etkiyi yapar mı inan bilemiyorum.
      bu dizi ise benim hep 1. sıramdadır. çok severim. umarım sen de seversin.
      Bu arada çok memnum oldum ^^
      kocaman sevgiler :) ...

      Sil
  19. Cevap yazmana çok sevindim bende çok çok memnun oldum çok tatlısın 😊 Haklısın baya olmuş izleyeli ama güncel tavsiyelerini de Canla başla bekliyorum w two worlds Hakkında ne düşünüyorsun çok merak ediyorum senin düşüncelerini zevklerimiz baya benziyor çünkü ☺️ Bu arada a gentleman's dignity yi yarıladım baya hoşuma gitti özetle tavsiyelerine bayılıyorum severek takip ediyorum 🤗

    YanıtlaSil