Waiting For Love Mini Dizi ( Ma Boy Gİbi Diziler)

Mini dizileri seven ve ''Ma boy/My Boy'' gibi mini dizi arayışı içinde blog'uma gelen çok kişi var.

Aslında Güney Kore'nin mini dizi kavramı,kısımlara ayrılmış,uzunca bir filme denk düşüyor,bence.
Seviyorum ama.
Tek bölümlük,''mini dizi''diye geçen,bizde;Tv filmine denk düşen yapımlarda mevcut ama sevdiğim olmadı şimdiye kadar,bu sebeple burada da paylaşmadım.

Yine mini bir dizi izledim.
2 bölümlük!





Waiting for love dizisinin konusu:Son aşkından büyük bir darbe alan Yoon Ae isimli kızımız bir ilişki danışmanından mesaj yolu ile teknikler almaktadır.
Aşağıdaki replikteki gibi...
Kızımız sevgilisi ile çıktığı yemeğin parasını ödemek ister,yada hiç değilse bölüşmek!


Aldığı tekniklerle istediği gibi bir sevgili bulan kızımız,artık danışmana ihtiyacı olmadığı halde mesajlaşmaya devam etmektedir.
İstediği gibi bir sevgili bulmuş,ama istediği aşkı bulabilmiş midir?

Başrollerinde Daniel Choi ve BoA var.
BoA'yı dinlemişliğim var ama ilk kez izleme fırsatı buldum,çok sevdim.
Danie Choi ise Cyrano Agency filminde izlemiştim.
Gözlüğün bu kadar yakıştığı başka bir adam görmedim.
Tamam Gözlüklü şirin haricinde tabi ki :)


Bir diğer başrol oyuncusu ise (izlediyseniz) Heirs dizisinden gönüllerimizde yer eden(!) Kim ji Won yani namı diğer Rachel.

Bu da diziden çok iki bölüme ayrılmış bir film kıvamındaydı.
Ama izleyin diye tavsiye vermek,yada izlemeyi,sıkılırsınız demek arasında sıkışıp kaldım.

Benim ne düşündüğümü sorarsanız hoştu,zaten konu klasik,hani birine birini ayarlamaya çalışırken o birine aşık olmak şeklinde tezahür eden :) 
Ben anlatamadım ama siz anladınız benim demek istediğimi :)
Bu klasik konuyu da severim ben.
Gerçi ben tüm klasik konuları severim,klasik geri kafalı kız modeliyim.
Bundan sonrasında izleyip,izlememe konusunda özgürsünüz :)

Başlık : 












Yorum Gönder

21 Yorumlar

  1. Izlerim ki ben bunu :) hala future choice ve the heirs dizilerini bitiremedim ama bunu bir gecede bitiririm :)

    YanıtlaSil
  2. İlk defa senden önce bir diziyi izlemiş olmanın haklı gururunu yaşıyorum çok güzel bi duyguymuş ya bu :)) . Bilmiyorum ne kadar doğru ama Kore eşrafı hakkında şöyle bir tezim varki: bu adamlar kısa dizi olayını beceremiyor; öte yandan uzun dizi işini de beceremiyor ideali 16 bence :)) Havada kaldığını ya da gereksiz uzatıldığını düşünüyorum öbür türlü, senin pencerenden bakınca birazcık daha da sevdim sanki ama, azcık daha :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende böyle bir yorumun gururunu yaşıyorum tesbihte hata olmaz artık boynuz kulağı geçsin de mi ama :))
      Diziden diziye degisir bence ve genelde tüm güzel diziler 20 bolumdu mesela agd secret garden gibi gibi :))

      Sil
    2. Yok canım estağfirullah üstad seni geçmek ne mümkün :)) 4 bölümcük farktan bir şey olmaz canım şimdi :)) Ama uzattıkça gayet güzel olan dizinin saçma entrikalara bağlandığını düşünüyorum, en büyük örnekte Boys Over Flowers tır sanırım ://

      Sil
  3. sonunda izlediğim bişi paylaştın, heycan yaptım bak.
    büyük bir mutlulukla cici bir film-dizi olduğunu söylemek istiyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur damlasida sana benzer bir yorum yapmış kendimi çok kötü hissediyorum :)
      Ben mi daniel choi yüzünden torpil geçiyorum acaba diyordum ama şimdi sende sevmis olunca rahatladim :)

      Sil
  4. Konusunu sevdim; kalsik olmasi öncelikli her zaman :) Kim ji won'u merak ettim burda nasil diye. Izlemeliyiz bizimkilere duyrulur ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oburlerini boşver sen izle keyif yap büş :) gerçi senin dizinde var ...
      Lie to me

      Sil
    2. öbürlerini boşver demiş ya münasebetsiz:)))
      okumuycam mı sandın?!
      ben de izliycem işte görürsün :)

      Sil
  5. İşte izleme listesine eklenecek bir yapım daha. En kısa zamanda izlemem buraya da yorum atmam lazım ^^ Bu güne kadar senin tavsiyenle izlediğim hiç bir yapımda hayal kırıklığına uğramadım. Bunda da öyle olmayacağını düşünüyorum :)) Hadi pamuk eller dowmload tuşuna hihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin şimdi sen böyle deyince üstüme ağır bir sorumluluk yüklendi :D
      izleyince gel bekliyorum :D

      Sil
  6. My boy un kısa olmasından çok keyif almış biri olarak ghost dizisinden ve musical den de beğendiğim bu oğlancığın 2 bölümlük dizisininden de sayende haberdar oldum teşekkürler Nabrutcum ^^ izliyim ben bunu bi ara kkkk ;) bu arada anlattığın konuya bakılırsa severek izlediğim filmlerden olan We teach love filmine de benziyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izle ama enişten gibi gör :DDD
      konu benziyor gibi ama izlerken benzemediğini farkedeceksin

      Sil
  7. İzlemeye başlıyorum o vakit :) bitirince yorumumla buradayım inşAllah :))

    YanıtlaSil
  8. Ben sevdim bu filmi :) arada azıcık sıkılsam da yine de güzeldi en sonunda görüşebildiler ya 4 sene sonra da olsa :) hayat ne garip insan
    yanı başındakini göremiyor bazen, mutluluk sana o kadar yakınken, bazen de en uzaktaki en yakınında ki kişiden mutlu ediyor...kader, kısmet diyelim o vakit....tşk ederim önerin için sevgili Nabrut :) kendine iyi bak lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim benim için de sonu hariç çok hoş bir filmdi. Sonu biraz hayal kırkılığı tabi.

      Sil
  9. Of! Ben ömrümde böyle saçmalık görmedim son iki saatimi uyuyarak da geçirebilirmişim halbuki sevgili Nabrut. Bir yerde Kore dizilerine ilgim bununla son bulabilir halbuki ki sungla başladığım bu alem daha yeniydi benim için. Öyle bir son ki o heyecanlı ve anksiyeteler geçiren çocuk diz çökene kadar bile bir umudum vardı. O ney ya öyle? Artık nasıl odaklandıysam diziye omzum tutuldu sıkıntıdan, "Ya Rabbim bu nedir?" Diyordum ki Nabrut ne derdi acaba dedim. Sonuç neymiş; kaderinde varsa bir şekilde buluşulurmuş. (Ups spoiler) yani Nabrutçuğum serde ilahiyatçılık var, kader baki, Kore mini dizisi işine de daha da girmem, dünya zaten hallaç pamuğu her yerimiz bir yara. Unutmak için basit şeylere bakınca da gülümsemek gerekiyor. Zorla gerilmek değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa mini dizi izliyorsun demek ki :D
      Diğer mini dizi yazılarıma da bakarsan mini dizi kafası diye bir şey var. genelde anlamsız sonlu olur, çok beklenti ile başlamamak gerekir.
      sevgiler :)

      Sil
  10. Good blog you have got here.. It’s difficult to find high quality writing like yours nowadays.
    áo lớp
    http://ksvadl.com/khach-san-ha-noi
    http://anhngubingo.com/su-kien-bingo
    Sư trụ trì

    YanıtlaSil