The in Heritors / The Heirs 2013 Kore dizisi

Edit: Heirs dizisinin replikleri için şuraya bakabilirsiniz.

9 Ekim'de yeni bir dizi başlıyor.
The Heirs!
Bir çoğunuz zaten duydunuz eminim.
Başrollerinde bence burnu büyük ve pek de yakışıklı olmayan :) ama birçok kimsenin pek sevdiği Le Min ho ile,
benim çok sevdiğim pek şeker bulduğum kızımız Park Shin Hye (You are beautiful-Heartstrings onun dizilerinden bazıları) var.

Harika bir dizi bekliyorum ama ne Park Shin Hye,ne de Le Min Ho oynadığı için değil.

Senaristi Kim Eun Sook!
İsimlerle arası iyi olmayanlar için diyorum ki;
Kim Eun Sok eşittir;

1-A gentleman's Dignity (2012)
2-Secret Garden (2010)
3-City Hall (2009)


The Heirs dizisinin konusu için,Gossip Girl ile Boys Over Flowers karışımı bir dizi olacağı söyleniyor.
Yani zengin erkek fakir kız edebiyatı yapılacakmış ki bu klişeyi kesinlikle çok severim.

Birinci fragman;


İkinci Fragman


Cast için ayrıntılı bilgiyi buradan alabilirsiniz.Ben Park Shin Hye ve Le Min Ho haricinde birkaç tanıdık isimden bahsedeceğim.



Choi jin hyuk.
Ana karakterlerden biri,
bir sürü dizide rol almış ama ben onun rol aldığı dizilerden sadece Pasta'yı izlemişim orada da garsonmuş.
edit:Bilgi yanlışı!Selin Yılmaz der ki;Garson değil şeb idi.
Kendisini geç tanıyacak olmanın hüznü içindeyim :)


Kim Woo Bin'de ana karakterlerden bir diğeri.
A Gentleman's Dignity deki kıza aşık olan öğrenci çocuğu hatırladınız mı?
Biraz zor bir tanım oldu biliyorum tüm hata benim.
İzleyince bu yazdıklarımı hatırlarsınız.


Kang Min Hyuk.
Bu resimde bambaşka biri gibi çıksa da Heartstrings'te davulcu olarak izledik onu.
Cnblue grubunun üyelerinden.
Hatta o dizide harika bir şarkıda seslendirmişti.
İzleyenler hatırladı değil mi?

Diyeceğim o ki;
Cast harika!
Dizinin türü için Romantik denilmiş.
Romantik,komedi yada romantik dram bile değil.
Direk romantik ☺☺
Bunların hepsi bir yana Kim Eun Sok izlediğim onca kore dizisinin arasında en sevdiğim ilk 2 dizinin ikisinin de senaristi.

Sonuç;
Çeviri bitmeden eş zamanlı izleyeceğiz.

Yorum Gönder

31 Yorumlar

  1. Canım sayfan çok güzel banada beklerim

    YanıtlaSil
  2. City hall ve a gentelmans benim de en sevdiklerimdendi. Hatta ikisini de senden görüp izlemiştim kiki iyi yapmışım iyi:-D

    Bu da güzel olur umarım. Lee min ho burnu hehe burda gülfüm bak diğerlerine oranla büyük yani hak vermemek elde değil :-Dben gülüşünü seviyorum ama ya ne biliim gönül işte :-D :-P

    Heirs hakkında umutluyum ama her hafta beklemek çok sıkıntılı bir süreç bi de dayanamayıp ingilizce izliyorum yarı anlayarak sonra türkçe izliyorum o da sıkıntı. Bu konuda hiç sabırlı değilim galiba çünkü tak en güzel yerde kesiyolar kızıyorum o zaman :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Le min ho sevenlere saygı duyuyorum kesinlikle :)dediğin gibi gönül.
      hem ayrıca minozlar tarafından bloğumun sanal saldırılara uğrama ihtimali var :)
      Bizden öyle dayanamamak heyecan yapmak geçti seymacım.biz uslu uslu bekliyoruz az ve öz izlemiş oluyoruz işimizede geliyor :)

      Sil
  3. Ayyy bu diziyi bende halatla çekenlerdenim :) Gerek çekim kalitesi, gerek mekanlar, gerek oyuncular ve gerekse senarist.. Böyle dehşet bişey bekliyorum heycanla :):) Umarım istediğimiz gibi çıkar :)):)
    ben geçen bir yerde "bu dizide süper leminhoo yaa çook seviyorum çıldırıyorum ondan ötesi yok" diye bir yorum okumuştum, minozlardan korktum sora :D Burnu buyuk fılan tehlıkelı yorumlar bunlar hehe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkar çıkar senaristin dizilerini hiç önünü arkasını araştırmadan izledim hiç pişman olmadım:)
      ben geçen sefer de bahsettim burnu büyük hatları kaba ama aşk bu kesinlikle size saygı duyuyorum hem onu paylaşmak için bir kişi azalmış oluyor bu iyi bir şey dedim anlaştık onlarla :))

      Sil
    2. Ay asıl şeyi sölemeyi unutmuşum :) Minhonun abisi rolundeki cocugu "i need romance" de izle asıl. orda baya rolu var baya baya hemde haha :D

      Sil
    3. Heirs'te bir izleyim ondan sonra karar vereyim belki bu dizide beni çok sinir edecek:)

      Sil
  4. Merhaba
    Beklediğim dizilerden biri.
    Min ho nun oyunculuğunu çok beğeniyorum Shin Hye benim en sevdiğim bayan oyuncu
    Ama ben bu ikiliyi birbirine hiç yakıştıramadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba;
      ha bak ikisinin elektiriğini bende sevmedim ama izlemeden anlayamayacağız.

      Sil
  5. Lee min Ho ile aram benimde pek iyi değil ama izlenir sonuçta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki öyle harika bir karakteri olurki bu dizide severiz kimbilir

      Sil
  6. Bende Lee Min Ho yu sevemeyenler kervanındanım :D BOF dan beri öyle bu. Sonra tarihi bir eve girmeye çalıştığı -evet dizinin adını hatırlamadım :)- dizide de aynen beğenmemiştim. Senin dediğin gibi hatları kaba geliyor bana da. Henüz genç bir oyuncu belki ileride yeteneğini geliştirirse izlenebilir bence o zaman. Ama Minoz lara saygım sonsuz. O.O Onun için yaptıkları çok çok güzel şeyler var.

    ParkShin i severim ama kimya bir diziyi izlemem için en önemli sebep. Kimya yoksa eğer imkanı yok o diziyi izleyemem. Ama şans verilmeli mi. Kesinlikle :)

    --Adsız yazdım amaaaa Sevda ben minikprof :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende minozlara büyük saygı duyuyorum bir arkadaşa daha dedim yorumda:) benim sevmemem onların lehine bir durum.
      paylaşmaları için bir kişi eksilmiş oluyor :)
      bende resimlerde bir kimya sorunu algıladım ama bakalım dizi başlayınca netleşir durum.ben birde karaktere aşık olurum yani mesela su ji yi de sevmezdim master daki karakterine bayıldım.
      bu diziyle le min ho aşkım başlar bakarsın :))

      Sil
  7. park shin hye mi?? nayııırrrr noolaamaazzz!!!! ya bu kızı bir ben mi sevmiyorum Allah aşkına??
    lee min ho'yu ise ((ayılıp bayılma kısmını ergenlere bırakarak)) severim! yani en azından zengin-yakışıklı rolünün altından kalkabilir! (ben biraz odun seviyorum da :))
    ama senarist için izlemeye değer bu dizi, dediğin gibi referansları sağlam :))
    arada sırada nette dolanıp neler geliyor falan diye bakardım ama artık sen varsın ihtiyacım kalmadı :)) böyle kaliteli yapımlardan haberdar ediyorsun bizleri, Allah razı olsun efendim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım bir sen:)çünkü daha önce hiç duymadım:)
      Allah cümlemizden razı olsun:)) bu seneyi master sun future choice ve heirs ile kapatırız zaten ancak:)

      Sil
  8. choi jin hyuk, gu famliy book'ta izleseydiniz kendisini bu düşünceniz değişirdi zira o dizi de kendisinin sıkı bir fanı oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yekta hanım :)
      ben bu adamı sevdim daha önce neden izlemedim diye üzüldüm dedim zaten :)

      Sil
  9. bu yıl ki dizi listem oluşmaya başladı yavaş yavaş :) lee min ho'yu severim ;) hanım kızımız da sevdiklerim arasında o halde bu dizi de izlenmeli diyorum :) kim woo bin'i hatırlayana kadar kafam çatladı ama sonunda hatırladım :) kang min hyuk ise star şarkısıyla kalbimi çalan biri :) bu diziler neden hemen başlamıyor ama çok kırılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırladın de mi?çünkü çok çirkindi aslında agd'de:)bu resimde bambaşka biri giibi çıkmış.
      kang min hyuk çok yumuşak şeker bir sesi var bayılıyorum.
      veee Master Sun'a başladın mı:)

      Sil
    2. başlamaz mıyım ;) ruhlar hayaletler beni biraz korkutur ama so ji sub varsa her şeye değer ;) itiraf ediyorum so ji sub hayranları kervanına ben de katıldım :)

      Sil
  10. Tipik bir ergen olarak tabi ki lee min ho'ya hayranım :D Ayrıca birçok insan gibi dizi seçimini oyuncu endeksli yapıyorum bu yüzden Park Shin Hye ve gentlemanda sahnelerini merakla beklediğim Kim Woo Bin'i görünce bu diziyi izlemek ve haberlerini takip etmek benim için farz oldu.Secret Garden'ı elimde kağıt kalemle izledim.Replikleri teeek teeek ellerimle yazdım :D Kim Eun Sook ablamızdan kötü bir iş çıkacağını sanmıyorum.City Hall'ını izlemedim ama en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum.Beklentim çooook büyük olduğundan umarım hayal kırıklığına uğramam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. city hall bir agd yada secret garden değil bunu bilerek izle.
      bakalım bu dizi nasıl olacak başlasada izlesek

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Tipik bir ergen olarak tabi ki lee min ho'ya hastayım :D Dizi seçimlerimi de birçok insan gibi oyuncu endeksli yapıyorum bu yüzden tatlılar tatlısı park shin hye ve gentleman'da sahnelerini merakla beklediğim kim woo bin'i görünce bu diziyi izlemek benim için farz oldu. Secret Garden'ı elimde kağıt kalemle izleyip replikleri teek teek ellerimle bir bir yazdığım düşünülürse kim eun sook ablamıza olan hayranlığımdan bahsetmeme gerek yok :D City Hall'ına da en kısa zamanda başlamayı düşünüyorum ama izlencek o kadar çok dizi var ki ne zaman izleyebilirim bilmiyorum. Beklentilerim çoook çoook büyük umarım hayal kırıklığına uğramam

    YanıtlaSil
  13. bu senarist daha ne kadar güzel dizi yazabilir onu bilemem ama böyle referansları varken onun dizilerine kayıtsız kalamayacağımız malum.
    kızı tanımıyorum ben. tanıdıklarımı da sen demeden çıkaramıyorum gerçi orası da bir gerçek.
    lee min hoo sevsek de sevmesek de izliyoruz anacım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok ünlü bir kız ama sen bunun hiçbir yapımını izlemedin.
      Senarist agd'yi Secret garden'den sonra yazdı ve agd secret garden'i açık ara geçti.
      bu ne demek oluyor anladın de mi? :)

      Sil
  14. Ben bugün buna başlayacağım nabruuut Allah'tan bir zarar ziyan gelmezse bu gecenin planı , ödülüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil gidiyor sen çoktan bitirdin belkide :) ne ödülü peki merak ettim :)

      Sil
    2. Bugün bittiiiiii , gelen mail nedeniyle post bile yaptım nabrutcuğum... Fazlasıyla kendimi bulduğum bir dizi oldu hele ki son zamanlardaki ruh halimi pek bi yansıttı :))

      Ödüüüle gelince kpss bunalması , aile gerginliği falan filan sevdicekle olan mutluluğumu bile gölgede bırakıyor bazen çok mutlusun ama nazar değecek diye temkinli davranırsın ya öyle bir zamanda yeni bir kored izisi başka bir dünya , oradaki kahramanların birbirleri için ağlaması , zorlanmaları ama hiç vazgeçmeyişleri bana iyi geliyor :))

      Sil
    3. ben buralarda yokken sen post bile yaptın demek hemen bakacağım.genelin pek sevmediği bir dizi aslında.
      çünkü çok büyük beklentilerle başladık beklentileri karşılamadı ama güzel değilde diyemem ortalama bir diziydi.
      lakin beni çok büyük birr woo bin yani young do fanı yaptı o ayrı *.*

      Sil