I Hear Your Voice 2013 Kore Dizisi

Son zamanlarda romantik komedi tarzında çok iyi kore dizilerine rastlamadığımı söyleyerek başlayım.

Son izlediğim dizinin ismi I Hear Your Voice.
ama bu dizi için bir aşk hikayesi diyemem, asıl hikayenin içine sıkıştırılmış bir aşk var ama!


I Hear Your Voice dizisinin konusu:

Resimde gördüğünüz Le Hye s-Song ile Park So Ha 'nın yolları daha çocukken acı bir olay neticesinde birleşir.

Park So Ha'nın babasının öldürülmesine tanık olan kızımız mahkemede katil aleyhine şahitlik yapmıştır ve bunu gören katil yıllar sonra kızımızdan intikam almaya yemin etmiştir.
Ve oğlumuz Park So Ha 'da onu koruyacağına!

Hikayenin fantastik kısmı ise oğlumuzun zihin okuyabilmesidir.


Bir çoğumuzun Oska olarak tanıdığı Yoon Sang Hyun ise kızımızın avukat arkadaşı Cha Kwon Woo rolünde ve maalesef ki yine ikinci adam :)

Dizinin sayısal istatiğini yapacak olursam,
ilk 7 bölümde Yoon Sang Hyun (Oska:) dizinin lokomotifi ve çoğu yerde gülmekten gözlerimden yaşlar gelmesinin sebebi.

Dizi 8.bölümde o kadar yükseliyor ki sanırım Twiter film club ile 13.bölüme kadar soluksuz izledik.
Hatta dizi esnasındaki yazışmalarımız kesildi.

13.bölümden sonra biraz düşen senaryoda, romantik sahneler çoğalıyor.
Sadete gelirsem güzel ve sürükleyici bir senaryo,
ilk başlarda Avukat Cha (Oska) diziyi götürsede ve başroldeki çocuğu sevmesenizde sonrasında hiç de böyle düşünmeyeceksiniz.

Ama romantik komedide, komedinin hakkını verirken maalesef ki romantizm tavanlarda değil. :)

Buraya kadar izlemeyenler içindi,
burdan sonrasında spolier kısmına geçiyorum artık.

****

Avukat Cha her dizide olduğu gibi burada da pek naifti şüphesiz.

Başarılarını kutlarken;


sonrasında çıkma teklifi etti de,


biz sonrasında bu sürpriz sahneyi görerek duruma ayyyy! repliklerimizi dahil ettik :)


Hep diyorum,

You Are Beautiful dizisinde de yazmıştım.
İleride kullanılmak üzere hafızanın bir kenarına yazılabilir bu sahne:)

Kore sinemasını sevme nedenlerimizden bir sahne daha!



Oğlumuzun aşk itirafı güzeldi.Mekan harikaydı.

Birde kiss sahnelerinde gözden süzülen yaş olursa bayılıyorum işte!

Avukat Jang'ın aşk itirafı daha güzeldi bikere!demek serbest.




Otobüs sahnesini hatırlıyorsunuz değil mi?
So Ha 'nın hafızasının yerine geldiğini bilmeyen Avukat Jang içinden aşkını itiraf ediyordu ♥ 



So ha'nın katili öldürmeye kastettiğinde günlüğüne yazıkları da çok etkileyiciydi.



Yok olsaydım bile...

Bunu fark etmemeni isterdim.
Bir yerde çok güzel bir hayat yaşadığımı düşünmeni isterdim
Derslerime iyi çalıştığımı,arkadaşlarımla eğlendiğim
polis olma hayalimin devam ettiğini,
böyle yaşadığıma inanmanı isterdim.
Yok olsaydım bile gözyaşı dökmemeni isterdim.
Her zaman mutlu olmanı isterdim.
Arada bir...
Sadece arada bir...
beni hatırlamanı isterdim.

****



devamı


♥♥Ve hafızasını kaybettiğinde bile onu sevdiğini unutmaması♥♥



Neden endişeli olduğunu biliyorum.
Bu yüzden..
benim olmayacağım zamana kendini hazırladığını biliyorum.
Fakat o zaman gelse bile endişelenmeyeceğim.
10 yıl geçtikten sonra bile seni tanıdım.
Hafızam kaybolduğunda, aklımdan seni sildiğim zaman bile..
...yine seni sevdim.
Başka 10 yıl geçse, tekrar hafızam kaybolsa bile...
korktuğun zaman gelse bile...
tekrar seni bulağım ve...
..tekrar..
seni seveceğim.
****


ve son sahne!


Sürpriz sonu da çok sevdim!Polis olmuş gelmiş ve hala beraberlermiş.
Dizilerin sonunda böyle gelecekten haber verilmesini çok seviyorum.

İçim rahatlamış oluyor.Acaba mutlu olacaklar mı diye kendimi harap etmeme gerek kalmıyor :)


Son olarak benimde diyeceklerim var.
*Katilden nefret ettim.Demek ki çok iyi oyuncuymuş.


Avukat Jang'ın küçüklüğünü de Miss You ve Ma boy'dan tanığımız Kim So Hyun oynadı.
Çok seviyorum bu ufaklığı da :)


Avukat Yoon ile A gentleman's Dignity dizisine yapılan gönderme müthişti.

Bu dizi Big ve
Dal Ja's Spring'ten sonra büyük kadının kendinden küçük aşkı temalı izlediğim 3.diziydi!
subliminal mesaj beynime işlemiş olabilir :)

Not:Artık ben susuyorum siz eksiklerimi tamamlayın.






Yorum Gönder

35 Yorumlar

  1. Bu sefer spoilerı okumadım :) Aslında bir kaç yazısını daha okumuştum bu dizinin ama inatla izlemek istemiyordum. Bu sefer alıyorum listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2013 yapımlarını baz aldığımızda çok iyi ama genel kore dizileri kapsamında aynı şeyi diyemem :)

      Sil
  2. Zaten bana ödev vermeyi bıraktın bari ben tembellik etmeyeyim başlayayım bu diziye:) dizi arayışım da bu postla son buldu ohh ;) Mrl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ödevlerinin hepsini yaptığını söylemeyeceksin bana demi :)

      Sil
  3. Ahahah çok hoş ya o subliminal mesaj hepimize işliyo yavaştan:DDD

    O elini öpüp şey yapması çok şekerdi ya bir de onun duraktaki versiyonu vardı oğlan yapmıştı yanaktan ne kadar canları sıkkındı o zaman hala o his kalmış ben de.:D

    Katilden ben de nefret ettim. Ne katildi ama ya o öteki avukata da arada kızdım hele katili salındığı anlarda bir kızdım bir saydım üüüüf.

    Zaten öteki çocuk herkesin yüzünü çevirip bakıyodu falan başta direkt tarafımı seçmişim işte o zaman.

    Bi de ilk aşk muhabbeti vardı. Okulda hoca anlatıyo. Bu da kızın pisliği falan geliyo aklına mükemmel ilk aşk derken oğlan atar yapıyodu ora çok hoştu.:))

    Kızın rezillik rezillik demesini de çok sevmiştim :))

    bi de oskanın dişleri ne beyazdı yaaa ben bir kıskan bir kıskan :DDD

    Annesinin öldüğü sahnede ağlamamk için zor tuttum kendimi acayip duygusalldı ve kadın çok cesurdu.

    Telefon kulübesini vurduğu kısımda azıcık gülmüştüm manyaklık işte komik geldi çocuğun suratı orda acı çekiyo yazık,ben saçma bir şekilde gülüyorum:)

    Sonu güzeldi pek beğendim zaten bir şeyi unutmuştuk küçük geriliminden sonra hayallerini gerçekleştirmesi hoş oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet durakta da oğlan bilmukabele yapmıştı :))
      hahah evet oğlanın atar yaptığı yer ve hemen önceki sahnelerde kahkalara boğuldum:)
      kızı genel olarak bende sevdim rezillik haricinde de yani.
      oska kesinlikle ama kesinlikle kaporta boyadan geçip gençleşmiş:)
      ay son da bir şeyi unutmuştuk olayına sinir oldum keşke 16 bölümde bitirselerdi demeden duramadım :)

      Sil
  4. İzleyecek bir şey yoktu tavsiyen üzerine izleyeyim yeni düzeninize alışabildinmi?iyi günler.
    Havva

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi çok romantik değil hani tekrar uyarayım da:)
      sağolasın insanoğlu işte alışıyorsun yavaş yavaş.

      Sil
  5. İzleyecek bir şey yoktu tavsiyen üzerine izleyeyim yeni düzeninize alışabildinmi?iyi günler.
    Havva

    YanıtlaSil
  6. oska olmasa bu dizi çekilmezdi diye düşünüyorum, diziyi tamamlamış tadı tuzu olmuştu, giysiler ve kırmızı tabanlı ayakkabı hafızalarımızda hala (özellikle de senin hala hafızanda :p ) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oska olmasa çekilmez miydi!o kadar da abartma ama :)
      tamam aşk meşk yoktu ama çok güldüğümüz ve heyecan içinde izlediğimiz bir çok bölüm oldu:)hani bir city huntera bin basardı :)

      Sil
  7. kadının erkekten büyük olduğu dizleri sevemedim bir türlü o yüzden bu diziye karşı da biraz önyargılıyım :)ama boş bir günümde başlayıp dizinin hayranı da olabilirim bana belli olmaz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle düşünüyordum ama bu çocuğu ilginç bir şekilde sonradan sevdik:)
      ama dediğim gibi çok romantik olmadığı için senaryo iyi olsada mutlaka izle diyemem :))

      Sil
  8. düşüncelerimiz aynıymış ki,
    ben de gelecek gösterilen sonları seviyorum
    pat diye bitenler hiç benlik değil.

    YanıtlaSil
  9. ah ömrümden çalınan 9 saat! Resmen yarım bıraktım Oska beyninime nasıl işlemişse diğer çocuğu sevemedim ben ve harcadım diziyi. :(

    ellerine sağlık keşke diğer postların gibi severek okuyabilseydim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halbuki tamda 9.bölümden sonra o oğlanı sevecektin :)hemde oskanın 8.bölümde yaptığı şey hiç affedilir değildiki sen nasıl oska yı sevmeye devam ettin:)biz 4müzde oska hayaranı olduğumuz halde kızın oğlanı seçmesine çok memnun olduk o olaydan sonra:))

      Sil
  10. Bir tanesi haric hepsini yaptim ki ama :( mrl

    YanıtlaSil
  11. bende en yakın zamanda bi kkore dizisine başlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. bende kore dizilerinde düğün görmek istiyorum, evlendiklerinden emin olmak istiyorum diye isyan etmiştim :)
    evlendiklerini hatta çoluğa çocuğa karıştıklarını görünce huzurla yad ediyorum o dizileri :)
    oska yı severim ki, zaten sırf o oynuyor diye dating agency diye bir dizi izliyorum, idare eder kıvamda olduğu için sanırım bunu listede aşağılara falan alıcam,ne kadar sevsemde benim için bi hyun bin değil, bu kadar üst üste sabredemeyebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oska aşık olunacak bir adam değil zaten hani onun gibi bir arkadaşım olsun abim olsun vs.istenecek bir durumu var:)

      Sil
  13. yazını ikinci kez okuyorum birincisi telefondandı isimsiz yorum bırakmak istemedim. eksik düşünüyorum eksik yok!
    yalnız baştaki girişinle çelişiyor burdan bakınca çok romantik aşk dolu bir dizi gibi gozukuyor. hayrı abartmamışsın çok yerinde. sadece diğer konuyu üstün körü geçmişsin.

    bu avukata başta sinir oluyordum. hem ne sinir!
    sonradan sinir oldugum özellikleri sevdim. hani şu mahkemede ezberden gidiyordu euheuhueh harika!!
    annesini kaybettiği sahnler.. off. ağlamayan yoktur herhalde!
    çok etkileyiciydi.
    ayakkabılar <3

    bir dizide daha ikinci karakterin nasıl habe edildiğini gördük :D

    emeğine sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer konu izlerken hoştu ama bitince ilgimi çekmiyor :)
      Bu kadar az romantik sahne paylaştığım için zaten az olduğu anlaşılmıştır umarım :(
      sen annesini kaybettiği sahne deyince bile tekrar ürperdim :(
      Ayakkabılar vuuu :) sana etiketini yakaladığım resmi yollayacağım :)
      bu oskanın kaçıncı heba oluşu zaten :))

      Sil
  14. ben bu diziyi izlerken cidden çok sıkıldım ama :S muster sun dan sonra izlemiş olmanın verdiği bi etkiydi galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ondan.çünkü bu dizide romantik sahne sıkıntısı vardı.

      Sil
  15. olay örgüsü iyi olan sürükleyici güzel bir filmdi
    kadının erkekten büyük olmasını çok benimsemeyen biri olarak
    bu filmde yaş farkının çocuğun da yaşadıklarının etkisiyle
    olgun tavırlarıyla çok sırıtmadığını düşünüyorum tabi kızın şirin küçük bi yüze sahip olması da etken.. :)
    katil gerçekten katil gibi oynadı mimikler yerinde ve tiksindiriciydi :)) ama bi "ama"sı vardı deyip spoiler vermiyorum
    filmi güzel bulsam da sanırım ilk defa bi dizi filmde baş rol oyuncuların hiçbirinden etkilenmeyip filmi sonlandırdım
    hiçbiri tipim değil ondan mı yoksa senin de bahsettiğin gibi yoğun bi romantik sahne izlemediğimizden mi bilemedim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romantik komedi olmadığından.
      çünkü etkileyecek bir sahne yoktu :) nitekim ben oskaya bayılırım aslında ama buradaki karakteri bir şey ifade etmedi banada :)

      Sil
  16. yorumumda spoiler var. izlemeyenleri uyarayım...
    dakika içinde önce kahkahalar atıp sonra çok geçmeden gözyaşlarına boğulduğum harika bir dizi...
    kesinlikle ama kesinlikle harika bir dizi, 2 gün önce izledim ve bitirdim. muhakkak tavsiye edeceğim dizilerden biri oldu. 1. bölümü (ya da 3/4. bölümler ola bilir. karıştırdım bi an) izledim sonra direk finalin başlangıcına baktım. eğer kız avukatla sevgili olsaydı diziyi izlemeyecektim. finalin daha ilk dakikalarında avukatla değil de So Ha ile olduğunu görünce direk başa döndüm ve izlemeye kaldığım yerden devam ettim :) beni mutlu eden güzel bir diziydi. en güzel kısımlarını yakalamışsın, beni en çok etkileyen kısımlarını paylaşmışsın. 2 gün önce izledim biraz önce senin blogunda yazdın mı diye baktım. yazdığını görünce hem de bu kadar güzel yerlerini paylaştığını görünce yorum yazmadan dayanamadım. ellerine sağlık. harika olmuş. ayrıca avukat Jang The Garden Secret dizisindeki Oskadır. gözlüksüz daha sevimlidir ;)) izlemeyenlere kesinlikle öneririm. paylaştığın ve böyle güzel sahnelerini (en güzellerini) yazdığın için ayrıca teşekkürler Nabrutcum :)
    ama söylemeden geçmeyeyim, en çok üzüldüğüm yerlerden birisi Savcının babasıyla olan bölümüydü. ben farklı olarak katile üzüldüm. yazık be. 5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu diziye oska var diye başlamıi senin aksine kızımız avukatı seçmedi diye pek üzülmüştüm :D
      benimde sevdiğim hikayesi ile beni bağlayan özellikle onuncu bölümden sonra bir ka bölümde hiç soluk almadan izlediğim dizilerden biridir.
      yazıyı beğendiğine sevindim. sayende bir çok yeri tekrar gözümün önünden geçirdim. Çook teşekkür ederim bu güzel yorum için

      Sil
  17. :))) ne demek ben teşekkür ederim ne yaptım ki canım :) üstteki yorumumda yanlış yazmışım, avukat Jang diye yazmışım Oskaya da neyse, anlayan anlamıştır, avukat Jang değil diğer avukat erkek olan Oskadır :D nasıl beğenmem, en beğendiğim yerlerini biliyormuş gibi seçip koymuşsun ;) :))

    YanıtlaSil
  18. Kız çocuktan buyuk oldugu icin bana biraz tuaf geldi ama guzel bir diziydi

    YanıtlaSil